מלון נובה אמסטרדם – Nova Hotel

פרטים על מלון נובה אמסטרדם – Nova Hotel

אם אתם מחפשים מלון בוטיקי וחם באמסטרדם – מלון נובה באמסטרדם הוא המלון הבא שלכם! מדובר על מלון 3 כוכבים מוצלח מאוד שנבנה על 5 בניינים מחוברים בעיר במיקום מנצח! ממש על כיכר דאם, קרוב לארמון המלכותי ולכל האטרקציות והדברים הכי שווים בעיר! הוא מלון זול ביחס לתמורה ולמיקום שלו והוא מתאים גם לזוגות וגם למשפחות שמחפשים מלון נקי, נוח, מרכזי מאוד במחיר משתלם.


מלון נובה אמסטרדם מעוצב בסגנון נקי עם גימורי עץ יוקרתי בחדרים וברחבי המלון עצמו, הוא מציע דלפק קבלה 24/7 עם שירות מעולה, חדרים נוחים ו הוא נמצא ממש קרוב לשדרת הקניות ולתחנה המרכזית של אמסטרדם. יש מהחדרים שלו נופים מהממים לתעלות של אמסטרדם ולשאר הבניינים מיוחדים של העיר ומתחת למלון יש את כל מה שתצטרכו – מסעדות וברים וקרבה לכל האטרקציות של אמסטרדם.

חדרי נובה אמסטרדם

במלון נובה באמסטרדם יש חדרים מרווחים ונוחים במיוחד, הם מתאימים גם לזוגות כחדרים הסטנדרטיים וגם למשפחות בהרכב של עד 5 נפשות. בכל חדר יש ריהוט מעוצב, מקלחת גדולה ומרווחת, מיטות גדולות ונוחות וכל מה שתצטרכו.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון נובה אמסטרדם – Nova Hotel חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 7.8 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים