מלונות כשרים באמסטרדם

לטייל באמסטרדם ולשמור כשרות לא תמיד יכול להיות פשוט, רוב המקומות הם לא כשרים ורוב המלונות לא כשרים לכן אן חשוב לכם שיהיה מלון כשר באמסטרדם למצוא את המלון הנכון זו משימה חשובה. למלון כשר באמסטרדם מחירים רגילים אבל ככל הנראה תשלמו תוספת על ארוחות כשרות. כדי לעשות לכם סדר בנוגע למלונות כשרים באמסטרדם הכנו לכם את הכתבה הזו שתאגד את כל מה שאתם צריכים לדעת לפני החופשה.

באיזה אזור ניתן למצוא מלונות כשרים באמסטרדם?

buitenveldert

בין האזורים השונים של העיר יש את האזור היהודי שנקרא – buitenveldert. הוא נמצא בדרום העיר ובאזור זה תמצאו קהילה יהודית, מגוון מסעדות כשרות, , בתי כנסת וכל מה שחשוב לשומרי המסורת 🙂 שימו לב שהאזור הזה הוא לא הכי מרכזי שיש אבל הוא מציע אלטרנטיבה מעולה לשומרי כשרות שמגיעים לטיול באמסטרדם ומחפשים מלון כשר באמסטרדם.

איזה מלונות כשרים באמסטרדם יש באזור הזה?

מלון כשר מומלץ באמסטרדם – Holiday Inn Express Amsterdam

המלון הראשון הוא מלון Holiday Inn Express Amsterdam. המלון קרוב לבית כנסת ומספק ארוחת בוקר מלאה כשרה. אם אתם נמצאים בסוף שבוע שאמסטרדם תדעו שהמלון מספק מפתח רגיל כדי שלא יהיה חילול שבת, ארוחת שבת ומכוון לבית הכנסת שנמצא ממש קרוב למלון.

מבחינת מיקום – כמו שרשמנו המלון נמצא ממש קרוב לבית כנסת, למסעדות כשרות, לחנויות מכולת כשרות ואפילו למקווה.

החדרים במלון זה גדולים ונוחים במיוחד בהשוואה לחדרים במלונות באמסטרדם, בגודל 20 מ"ר בממוצע ומציעים אבזור מלא ונוחות גם לזוג וגם למשפחה.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.0 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "חיפשנו מלון כשר באמסטרדם במחירים נוחים ומצאנו את המלון, היחס היה מצוין, ארוחת בוקר כשרה סבבה, הערכות לשבת מצוינת. מיקום מעולה."
  • "מקום שקט, נעים ונקי. מיטות נוחות, מים חמים ובשפע. צוות מדהים ומסביר פנים שענה על כל צרכנו".
  • "המיקום באיזור מסעדות כשרות ויש ארוחת בוקר כשרה במקום בסגנון בופה הולנד, חדרים מרווחים ונעימים".

כתובת המלון: Zwaansvliet 20, Zuideramstel, 1081 AP Amsterdam, Netherlands

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון כשר באמסטרדם – Adagio Amsterdam City South

המלון השני באזור הזה הוא מלון Adagio Amsterdam City South של רשת המלונות Adagio Aparthotels, Borealis Hotel Group. מדובר על מלון דירות מצוין שנמצא גם הוא באזור היהודי באמסטרדם ומושלם לשומרי כשרות שמגיעים לטיול בעיר! תוכלו להזמין ארוחת בוקר כשרה מהמלון.

המלון בדירוג של 4 כוכבים ובו תמצאו סוויטות מפנקות ודירות סטודיו מאובזרות עם מטבח מלא לנוחות מירבית לשומרי כשרות. אם אתם רוצים לטייל במרכז אמסטרדם, תמצאו קווי חשמלית במרחק של 2 דקות הליכה מהמלון. בנוסף, אם אתם נשארים בשבת בעיר – המלון מציע אפשרות לחדרים עם מפתח ידני כדי שלא יהיה חילול שבת.

המלון מפנק מאוד! תמצאו בו חדר כושר מאובזר, שירות קבלה 24/7, חדרים נוחים מאוד ומאובזרים וכל מה שצריך לחופשה מצוינת!

מבחינת מקומות באזור המלון- תמצאו סופרמרקט כשר בו תוכלו לקנות מוצרים, מסעדה כשרה מעולה בשם סאל מאייר ועוד.

החדרים במלון הזה ע-נ-ק-י-י-ם!! בין 35 מ"ר ל- 65 מ"ר שזה ענקי בהשוואה לחדרים במלונות באמסטרדם הם מפנקים ומציעים אבזור מלא שכולל רצפת פרקט, חדר רחצה פרטי, מטבח מאובזר ומתאימים לזוגות, חברים ומשפחה באמסטרדם.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.8 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "צוות מדהים, אדיב מאד, מיקום שקט ונחמד, מלון דירות, כמשפחה מאד נח יש שטח גדול, פינת ישיבה מפנקת שולחן וכיסאות, יש מטבחון עם כירה אינדוקציה ותנור. המטבח מגיע מאובזר בסירים, מחבתות, סכום וכלי הגשה. יש מסעדה כשרה מתחת למלון (שימו לב היא כשרה למרות שלא מופיע עליה כשר אנחנו גילינו זאת רק לאחר יומיים וזה נח מאד). לובי גדול ומפנק עם מלא מקומות ישיבה. יש מזגן חשוב מאד!!!!."
  • "דירות גדולות, בכל דירה סלון וחדר שינה בנפרד, מקלחות גדולות, מטבח מאובזר היטב, ריהוט חדיש, מיטות נוחות ורמת נקיון גבוהה. ממוקם בשכונה ירוקה ושקטה, מרחק 5 ד' הליכה מהטראם למרכז העיר. ומרחק של 20 ד' הליכה לסופר ג'מבו עם מחלקה ענקית כשרה ומאפייה כשרה שצמודה לסופר. צוות שירותי ומקסים.".
  • "צוות אדיב חדרים מרווחים ונקיים. מרחק כחצי שעה ממרכז העיר עם טראם. מאוד נוח למשפחות. איזור שקט עם סופר בקרבת מקום.".

כתובת המלון: Professor J.H. Bavincklaan 5, 1183 AT Amstelveen, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון מפנק כשר באמסטרדם – NH Amsterdam Zuid

המלון השלישי באזור הזה הוא מלון NH Amsterdam Zuid של רשת המלונות NH Hotels. מדובר על מלון יוקרתי ומפנק שמתאים לשומרי כשרות ומציע ארוחת בוקר כשרה, קרוב מאוד לבתי כנסת ולקבילה היהודית בעיר.

המלון בדירוג של 4 כוכבים ובו תמצאו סוויטות מפנקות, סאונה וסולריום, חדר כושר מאובזר, שירות השכרת אופניים, ודלפק קבלה שפעיל 24 שעות ביממה. כל מה שצריך לחופשה מצוינת!

מבחינת מקומות באזור המלון- יש תחנה של חשמלית ומטרו במרחק של 4 דקות הליכה שתיקח אתכם לכל מקום בעיר.

החדרים במלון הזה נוחים ומעוצבים בצבעים נעימים, 22 מ"ר בממוצע ומציעים מיטות נוחות, מקלחת ושירותים פרטיים, אבזור מלא, רצפת פרקט ומתאימים לזוגות, חברים ומשפחה באמסטרדם.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.1 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "צוות מאוד אדיב קרוב לבית הכנסת קרוב למסעדות כשרות."
  • "החדרים היו נקיים ומרווחים מאוד. רמת תחזוקה גבוהה . אהבנו.".
  • "קרוב לאזור היהודי אוכל כשר מיקום טוב לא רועש צוות מאוד אדיב חדר נוח ונקי".

כתובת המלון:  Van Leijenberghlaan 221, Zuideramstel, 1082 GG Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון דירות כשר באמסטרדם – Cityden Zuidas

המלון הרביעי באזור הזה הוא מלון Cityden Zuidas. מדובר על מלון דירות מפנק שנמצא גם הוא בשכונה היהודית של אמסטרדם, הוא קרוב לבית כנסת, למסעדות כשרות ולתחבורה ציבורית שתיקח אתכם לכל מקום בעיר!

אם אתם אוהבים את הטבע, במרחק של כ-2 ק"מ נמצא היער של אמסטרדם, מקום ירוק וקסום שישאיר אתכם פעורי פה ויוסיף חוויה קסומה לביקור שלכם באמסטרדם.

החדרים במלון הזה מהממים ובאמת עוצבו בדגש על הפרטים הקטנים, המקלחת ענקית, המיטות נוחות, יש פינת ישיבה ואבזור מלא- ממש כל מה שצריך. שימו לב שבשבת תוכלו לבקש מהמלון מפתחות רגילים ועוזר במה שיכול לשומרי המסורת.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.4 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "המקום נוח, מעוצב פרקטי, נקי, מטופח. הצוות היה יעיל ושירותי. קיימת תחבורה ציבורית נגישה.."
  • "לשומרי כשרות ושבת זה מקום טוב, קרוב לאזור היהודי 10-12 דק' ברגל בו יש 2 מסעדות כשרות, מאפיה וסופר עם מוצרים כשרים. יש גם בית מדרש ומניינים. מקום נקי ומכובד , צוות שעוזר במיוחד פליז FELIZ שעזרה לנו מאד. כולל מפתחות שבת. יש מסעדה כשרה גם בעיר. לא צריך להביא אוכל מישראל. תחנת רכבת מאחורי המלון , רבע שעה לעיר. כדאי לשכור אופניים במלון ולנסוע …. למי שמגיע עם רכב יש חניה חינם".
  • "העיצוב כיפי, צבעוני, הקבלה זמינה תמיד, יש מעלית, המיקום על תחנת רכבת למרכז אמסטרדם".

כתובת המלון:   Professor J.H. Bavincklaan 3, 1183 AT Amstelveen, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון 4 כוכבים כשר באמסטרדם – Element Amsterdam

המלון החמישי באזור הזה הוא מלון Element Amsterdam של רשת המלונות Westin. מדובר על מלון ברמת 4 כוכבים, מלון חכם עם חדרי רחצה בהשראת ספא, חדרי ישיבות, חדר כושר הפועל 24/7 חדר כביסה, ממש מלון מפנק!

המלון נמצא גם הוא בשכונה היהודית של אמסטרדם, תמצאו הרבה מסעדות כשרות במרחק הליכה קצר, ובית הכנסת נמצא במרחק של כ-18 דקות הליכה ממנו. יש בקרבתו סופר כשר וקניון.

החדרים במלון הזה ממש יפים ונוחים, עם עיצוב מרשים ואבזור מלא אפילו של מטבחון בחדר לנוחות מרבית. המלון מתאים לזוגות וגם למשפחות שמטיילות באמסטרדם.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.7 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "מיקום מצוין בכפוף למשאלות. אירוח אדיב מאד. נקי ומסודר. ארוחת בוקר טובה מאד ומספקת."
  • "לון מאוד נעים, חדר נוח עם מיטה גדולה ונוחה, מטבח מאובזר היטב כולל כיריים וכלי בישול למי שצריך ואפילו מדיח. נקי מאוד. ארוחת הבוקר הכלולה הייתה נחמדה. הצוות תמיד היה אדיב ונעים אלינו ואל הילדים. בהחלט נמליץ לכל מי שיטייל באזור.".
  • "חדר המשפחה נהדר, מאוד מאוד נח, יש מטבח מאובזר, מקרר, כילים… הכל!!! מאוד מאוד נקי, מחליפים מגבות כל יום, יתרון עצום שיש קניון מתחת ובו סופרמרקט שפתוח כל יום עד 22:00,יש גם מוצרים כשרים מהארץ בסופר למי שמעוניין, בנוסף הצוות בקבלה נהדר".

כתובת המלון: Arend Janszoon Ernststraat 577, Zuideramstel, 1082 LD Amsterdam.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלונות מומלצים לשומרי כשרות במרכז העיר אמסטרדם

אם אתם מגיעים לחופשה באמסטרדם כשומרי כשרות ולא רוצים להתרחק מהמרכז, יש לנו את הפתרון המושלם עבורכם! יש מספר מלונות באמסטרדם שמציעים אלמנטים מסוימים שמתחשבים בשומרי כשרות כמו קרבה לבית חב"ד אמסטרדם, חדר שמתאים לשומרי שבת, ארוחות כשרות ועוד. אז בואו נתחיל ברשימה:

מלון במרכז אמסטרדם שמתאים לשומרי כשרות – Park Plaza Victoria Amsterdam

המלון הראשון המרכזי שמתאים לשומרי כשרות הוא מלון ויקטוריה אמסטרדם של רשת המלונות Park Plaza Hotels & Resorts. המלון מתאים לשומרי כשרות כי אפשר להזמין ארוחות כשרות מהמלון לנוחיותכם ולא צריך להתסבך עם מציאת מקומות כשרים.

המלון הוא ברמת 4 כוכבים שנמצא באחד מהמקומות הטובים בעיר! ליד כיכר דאם, אטרקציות באמסטרדם ותחבורה ציבורית שתיקח אתכם לכל מקום בעיר, ממש ליד התחנה המרכזית של אמסטרדם. במלון תמצאו בריכה, סאונה חדר כושר, שירות מעולה וכל מה שצריך.

החדרים במלון הזה יפים נוחים ומאובזרים, בכל חדר תקבלו מיטה גדולה, חדר רחצה פרטי, וממש כל מה שצריך.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.5 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "מקום מעולה, ממש במרכז, נוח ללכת לכל מקום , קרוב לרכבת קלה, לתחנות שייט בתעלות, צוות מדהים, יחס חם , עוזר מאוד ידידותי. אורחות בוקר ממש שוות וטעימות . בקימור הבחירה ממש מוצלחת!"
  • "ראשית המיקום של המלון יוצא מהכלל- מיקום מרכזי : מצד אחד הוא ממוקם כמה דקות מהתחנה המרכזית , דבר שאפשר לנו להתנייד בקלות בהגעה למלון וחזרה לשדה וגם בטיול שעשינו מחוץ לעיר שכן גם הרכבת וגם התחבורה הציבורית והמטרו היו במרחק של מספר דקות מהמלון. ישר שהגענו למלון הצוות כולו קיבל אותנו בחיוך ובאדיבות ולאורך כל השהות שלנו הרגשנו אכפתיות , יחס אישי ואני .חייבת לציין במיוחד את פול ודוד שנתנו לנו עצות שהפכו את השהות שלנו לטובה יותר החדרים היו נקיים ומידי יום ניקו אותם , חדר האמבטיה היה מרווח ארוחת הבוקר הייתה מעולה , מגוונת עם היצע של לחמים , שתייה , ירקות , גבינות ועם הרבה יחס אישי של רוברטו והצוות שהיו אדיבים ועם תודעת שירות מעולה".
  • "חדר משפחה ענקי. מיטה זוגית ענקית מלון במיקום מושלם דקת הליכה מתחנה מרכזית ו5 דקות מכיכר דאם. ארוחת בוקר מגוונת וטעימה. הצוות אדיב מאוד וחייכן. הילדים קיבלו שוקולדים במתנה. יש שומרים בכניסה וזה נותן תחושת ביטחון וגם הם עוזרים עם קניות ועגלות תינוק. יש בריכה וסאונה אפשר להתפנק בכיף המלון מעוצב בסיגנון מודרני ונותן הרגשה של יוקרה".

כתובת המלון: Damrak 1 – 5, Amsterdam City Centre, 1012 LG Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון במרכז אמסטרדם שמתאים לשומרי כשרות – NH City Centre Amsterdam

המלון השני המרכזי שמתאים לשומרי כשרות הוא מלון NH City Centre Amsterdam של רשת המלונות NH Hotels. המלון מתאים לשומרי כשרות כי גם בו אפשר להזמין ארוחות כשרות לנוחיותכם והוא מכבד את הדתיים בשבת במפתח רגיל.

המלון הוא ברמת 4 כוכבים שנמצא בלב המרכז של העיר- נמצא במרחק של 5 דקות הליכה מכיכר דאם, קרוב לבית הכנסת הפורטוגזי וממש לכל מה שצריך.

החדרים במלון מעוצבים בקו נקי, אלגנטיים מרווחים ונוחים במיוחד! ותמצאו בו חדר כושר מאובזר.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.5 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "בית מלון במיקום מרכזי, קרוב למרכז, לחנויות ולבילויים, ארוחת בוקר מפנקת ועשירה, צוות אדיב, זמין לכל שאלה או בקשה!!! ממליצה בחום!"
  • "בכל פעם 'אנחנו מגיעים לאמסטרדם אנחנו נמצאים במלון הזה. המיקום שלו פצצה, קרוב להכל.".
  • "המיקום מעולה, החדר היה נקי ומסודר. צוות מקסים ואדיב.".

כתובת המלון: Spuistraat 288-292, Amsterdam City Centre, 1012 VX Amsterdam.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון מרכזי באמסטרדם שמתאים לשומרי כשרות – Eden Hotel Amsterdam

המלון השלישי המרכזי שמתאים לשומרי כשרות הוא מלון Eden Hotel Amsterdam שככל הנראה אתם מכירים כי הוא המלון שנחשב לבחירה הכי פופולרית בקרב ישראלים שמגיעים לטיול באמסטרדם!

מבחינת מיקום, המלון צמוד לכיכר רמברנדט, 10 דקות מהתחנה המרכזית, קרוב מאוד לכיכר דאם ולכל האטרקציות, מקום מושלם בטיול! המלון קרוב לבית חב"ד, לבית הכנסת הפורטוגזי ותוכלו להזמין ארוחות כשרות מהמלון.

החדרים במלון נקיים, נוחים ומעוצבים, תמצאו את כל האבזור הנדרש, מיטה נוחה ומקלחת מפנקת.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.2 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "מיקום מצוין, צוות מקסים ואדיב, מלון מרווח ונוח עם הרבה פינות ישיבה כיפיות!"
  • "מלון מצוין, נקי, נעים ונח. מיקום מעולה!!! צוות אדיב. הכל היה מצוין.".
  • "יקום מעולה ליד כיכר רמברנט מרחק של 10-15 דק מכיכר דאם צוות מתחשב ועוזר בכל מה שצריך מזגן בחדר ומכונת נספרסו עם קפסולות שהצוות ממלא בכל יום".

כתובת המלון:  Amstel 144, Amsterdam City Centre, 1017 DA Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון יוקרתי במרכז אמסטרדם שמתאים לשומרי כשרות – Pulitzer Amsterdam

המלון הרביעי המרכזי שמתאים לשומרי כשרות הוא מלון Pulitzer Amsterdam. המלון הוא מלון יוקרה מהמם! עם 5 כוכבים מפנק מאוד!

המלון שוכן ב-25 בתי תעלה מהמאות ה-17 וה-18 שעברו שיפוץ והסבה למלון יוקרה. יש בו את כל מה שצריכים – חדרים מפנקים, שירות מעולה, אבזור מלא ותוכלו להזמין בו ארוחות כשרות לנוחיותכם!

מבחינת מיקום, המלון נמצא בקרבה לבית אנה פרנק, לכיכר דאם ולמקומות מרכזיים נוספים שחייבים לבקר בהם בטיול!

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.7 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "מלון מקסים באמת שנוצר משילוב של מספר בתים עירוניים ישנים. מאוד נוח ובמיקום מעולה."
  • "אחד ממלונות חמישה כוכבים הטובים ביותר בהם התארחתי בעולם".
  • "מלון נעים, צוות מקסים, מיקום מעולה!".

כתובת המלון: Prinsengracht 323, Amsterdam City Centre, 1016 GZ Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלונות ליד בית חב"ד באמסטרדם

יש עוד אזור אחד מעולה לשומרי כשרות באמסטרדם והוא האזור של בית חב"ד. לנוחיותכם צירפנו מספר מלונות ליד בית חב"ד באמסטרדם כדי שלמי שחשוב להיות בקרבת בית חב"ד יוכל למצוא את המלון שמתאים לשומרי כשרות. בנוסף, האזור של בית חב"ד הוא אזור מעולה בשם אזור המוזיאונים בו תמצאו את כל המוזאונים המיוחדים כמו מוזאון וואן גוך ומוזיאון מוקו – כך שתמיד יהיה לכם מה לעשות.

מלון ליד בית חב"ד באמסטרדם – NH Amsterdam Museum Quarter

המלון הראשון שנמצא ליד בית חב"ד באמסטרדם ומתאים לשומרי כשרות הוא מלון NH Amsterdam Museum Quarter של רשת המלונות המוצלחת NH. מדובר על מלון שנחשב יחסית לזול במחיר למיקום שלו, הוא קרוב לבית חב"ד ( 6 דקות הליכה) ולכל המוזיאונים בעיר. צוות המלון מתחשב ביהודים וניתן להזמין ארוחות מהמלון בתוספת תשלום רק חשוב לוודא את זה מראש עם המלון לפני ההזמנה של החדר.

החדרים במלון מרווחים ונקיים ומציעים תמורה מצוינת למחיר! גודל החדרים הוא 25-35 מ"ר והוא מתאים לזוגות, לחברים ולמשפחות.

צוות המלון יודע שבאים אליו הרבה דתיים והוא עוזר מאוד במה שאפשר אפילו ברמת פתיחת הדלת אם צריך!

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.0 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "הצוות היה אדיב! אנו שומרים שבת והפקידים ישר הבינו ועזרו לנו לפתוח את הדלת בשבת מאוד התחשבו."
  • "המיקום היה נהדר עבורי. מרחק הליכה לבית חבד, לבית הכנסת הפורטוגזי ולמרכז העיר מבחינת שמירת שבת – המתקנים במלון לא משוכללים או מודרניים, כך שאין באמת בעיה מלבד המפתח האלקטרוני, אבל הצוות היה מאוד אדיב הבין את הצרכים ופתח עבורי את החדר (יש לידע בקבלה לפני כניסת שבת) יש מקרר קטן בחדר (למרות שלא כתוב באתר) והמזרן נוח".
  • "מיקום מעולה קרוב למוזיאונים, קרוב לבית חב"ד. הצוות מתורגל עם שומרי שבת-מסיעים במעלית, פותחים את דלת החדר בשבת.".

כתובת המלון: Hobbemakade 50, Oud Zuid, 1071 XL Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון קרוב לבית חב"ד באמסטרדם – Amsterdam Marriott Hotel

המלון השני שנמצא ליד בית חב"ד באמסטרדם ומתאים לשומרי כשרות הוא מלון Amsterdam Marriott Hotel של רשת המלונות Marriott Hotels & Resorts. מדובר על מלון במיקום מדהים! ליד כיכר ליידספליין שיש בו הכל – קניות, מקומות בילוי וכל מה שצריך, המלון קרוב לסית חב"ד ולבית הכנסת של ר' אהרון שוסטר (15 דקות הליכה) ואם אתם שומרי כשרות תוכלו גם פה להזמין ארוחות כשרות למלון.

החדרים במלון גדולים ומרווחים, 22-65 מ"ר ומתאימים לזוגות ולמשפחות.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.0 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "מלון ענה לכל ציפיותינו : הנוחות, הניקיון, המיקום , ובמיוחד הצוות כולו שהיה שירותי מאוד וגמיש ונענה לכל בקשה שלנו ברצון ובמהירות."
  • "מלון מומלץ למי שמחפש אוירה יותר שקטה ונעימה ומתאים לזוגות ומשפחות. מיקום מעולה סמוך למוזאונים ולוונדלפארק , ולמסעדות טובות בכל טווחי המחיר והסגנונות(המלצה חמה לפנקייק קלאב ממש ממול!) במרחק הליכה של 10 דקות מכיכר דאם. המקלחת עם אמבטיה נחמדה, חדר נקי ומאובזר עם מכונת קפה, קומקום ומיני מקרר, ושתי מיטות זוגיות נוחות. שרות אדיב מאוד של הצוות:)".
  • "המלון ממוקם בליידספליין אזור מעולה ללינה, המלון נקי מאוד ומטופח, שירותיים ברמות".

כתובת המלון: Stadhouderskade 12, Oud-West, 1054 ES Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון יוקרה ליד בית חב"ד באמסטרדם – Hilton Amsterdam

המלון השלישי שנמצא ליד בית חב"ד באמסטרדם ומתאים לשומרי כשרות הוא מלון Hilton Amsterdam של הרשת מלונות הילטון והוא מלון 5 כוכבים מפנק! המלון קרוב לבית חב"ד ולבית הכנסת, תמצאו בו חדר כושר, שירות מעולה, יוקרה, חדרים מרווחים והתחשבות בשומרי מסורת.

גודל החדרים הוא 25-40 מ"ר והוא מתאים לזוגות, לחברים ולמשפחות.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.0 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "אחד המלונות הממוקמים ביותר באמסטרדם. נוף יפה מאוד לתעלה וגינה יפה. הצוות מאוד קשוב וידידותי."
  • "החדר היה נוח ונקי מאוד, עם נוף מהמם לתעלה. הגענו שעתיים לפני הזמן ואפשרו לנו להכנס לחדר מוקדם.".
  • "הניקיון של המלון והמיתקנים היו מעולים".

כתובת המלון: Apollolaan 138, Oud Zuid, 1077 BG Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

מלון מטורף ליד בית חב"ד באמסטרדם – Conservatorium Hotel

המלון האחרון שאנחנו ממליצים עליו שנמצא ליד בית חב"ד באמסטרדם ומתאים לשומרי כשרות הוא המלון המושלםםםםםםםםםםם Conservatorium Hotel!

המלון קרוב לבית חב"ד ולבית הכנסת, הוא מלון יוקרתי מאוד ואפילו הכי יוקרתי שתראו בעיר, הוא מספק חווית אירוח VIP מהמעלה הראשונה ולא תוכלו לעזוב אותו!

במלון תמצאו חדר כושר, בריכת שחייה מקורה, שירות מעולה ששם דגש על חווית האירוח ברמת VIP, מרכז ספא, וכל מה שצריך לחווית טיול מושלמת! במלון תוכלו להזמין ארוחות כשרות לנוחיותכם.

גודל החדרים הוא 36-110 מ"ר כיאה למלון יוקרה שמכבד את עצמו והוא מתאים לזוגות, לחברים ולמשפחות.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.9 בבוקינג בקטגורית מלונות כשרים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:
  • "פעם שישית שאנחנו שוהים במלון הזה והוא לעולם לא מאכזב, תמיד שומר על רמתו. צוות מדהים, שירותי שמסייע בהכל. הכל מצוחצח, מסודר ומאורגן עד לפרט האחרון. מומלץ בחום."
  • "מההתחלה ועד הסוף הצוות היה יוצא דופן, ידידותי, קשוב, חיובי ומסביר פנים להפליא. הארכיטקטורה וההקפדה על הפרטים הקטנים היו ללא דופי ועומדים בסטנדרטים של המלונות המובילים ברחבי העולם.".
  • "המיקום היה מושלם במרחק הליכה קל מהמוזיאונים הגדולים וכל החשמליות. כמו כן קרוב לכל אפשרויות האוכל שלנו. אהבתי את החדר והנוף. הצוות היה נפלא. הצ'ק-אין היה מקצועי וידידותי עם שירות מעולה.".

כתובת המלון: Paulus Potterstraat 50, City Centre , Oud Zuid, 1071 DB Amsterdam.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

אנחנו ממליצים לכם לראות תמונות נוספות וביקורות של מבקרים קודמים בעיר באתר בוקינג.

רוצים לראות מלונות נוספים באמסטרדם? חפשו במפה שלנו: