מלונות זולים באמסטרדם

אמסטרדם, היא בין הערים הכי מתוירות בעולם וככזו המחירים של המלונות באמסטרדם לא זולים בכלל, בעיר תמצאו את הכל – מקומות בילוי מעולים, אוכל טוב, מלא נשנושים ואחלה קניות אבל שוב, הכל קצת יקר. זו בדיוק הסיבה שהרבה מטיילים מהעולם ומישראל שמגיעים לביקור באמסטרדם מחפשים מלונות זולים באמסטרדם כדי להנות מחוויה מעולה מבלי לצאת בקנס.

למה לקחת מלון זול באמסטרדם?

יש הרבה סיבות שבגללן מומלץ לקחת מלון זול באמסטרדם אבל חשוב לא לשכוח, שלמרות שאנחנו מחפשים מלונות זולים באמסטרדם אסור להתפשר על האיכות והחוויה במלון! זה קריטי מאוד וזה מה שישפיע על הטיול שלכם כולו. מלון זבל יבאס את כל החוויה וישאיר אתכם עם טעם מר. בדיוק בגלל זה הכנו לכם רשימה של מלונות זולים באמסטרדם אבל מצוינים אחד אחד, חלק יותר מרכזיים, חלק קרובים לאטרקציות באמסטרדם וחלק קרובים לתחנות מטרו שייקחו אתכם לכל העיר. אם תבחרו את אחד המלונות המומלצים באמסטרדם מהרשימה שלנו תהנו ממחירים זולים, שהייה נעימה וחוויה מצוינת.

מלונות זולים באמסטרדם ומצוינים אחד אחד – המומלצים שלנו

סידרנו את המלונות הזולים באמסטרדם לפי המחירים מהזול ליקר לנוחיותכם, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את מה שרשמנו על כל מלון ולהיכנס לקישור ששמנו לבוקינג כדי לקרוא יותר חוות דעת ולראות עוד תמונות.

מלון זול באמסטרדם – XO Hotels Park West

המלון הראשון ברשימת המלונות הזולים והמומלצים ביותר באמסטרדם הוא מלון XO Hotels Park West אמסטרדם של רשת המלונות המצוינת XO Hotels. זה אחד המלונות הטובים שאנחנו היינו בו באמסטרדם, אירוח מצוין מהמעלה הראשונה, שירות חדרים נוחות ממש הכל מעולה. אם אתם מחפשם מלון זול באמסטרדם שיהיה מעוצב עם חדרים נוחים ונקיים זה המקום שלכם.

שימו לב שמבחינת מיקום המלון לא נמצא במרכז אמסטרדם אלא קצת רחוק מהמרכז, אבל ממש במרחק של דקה הליכה יש תחנת רכבת חשמלית שמגיעה לכל חלק באמסטרדם, בנסיעה של 20 דקות תגיעו לכיכר דאם ולכל האטרקציות בעיר! כך תקבלו מלון מעולה ותמורה מדהימה למחיר מבלי לקרוע את הכיס אך תצטרכו מעט להתפשר על הקרבה למרכז העיר.

זה מלון זול ומעולה, שמציע תמורה מצוינת למחיר!

החדרים במלון XO Hotels Park West Amsterdam

החדרים במלון זה גדולים ביחס למלונות באמסטרדם, בין 22-32 מ"ר ומתאימים לזוגות ואפילו משפחות שמחפשות מלון נקי, זול עם מיטות נוחות שיש בו ממש את כל מה שצריכים מבחינת אבזור ומוכנים מעט להתפשר על המיקום.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.5 בבוקינג בקטגורית מלונות זולים וטובים באמסטרדם מתוך כמעט 10 אלף דירוגים! לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:

  • "המלון מרחק תחנה אחת מהתחנה המרכזית ומשם ממש נוח להגיע לשדה תעופה! מרחק של כ15 דק מהמרכז אבל לגמרי קל להתנייד באמסטרדם!! לוקחים קו 19 ואז מחליפים לקו 17/3 המלון נראה אחלה החדרים מעולים, המקלחת נקייה ונוחה והצוות מאוד אדיב ושירותי."
  • "ארוחת בוקר מעולה, מגוון עצום של מוצרים לאכילה, לשתיה, לנשנוש. הרבה סוגי לחמים, הרבה סוגי גבינות, ברבה ירקול חתוכים, מגוון גדול של פירות, מכונות שתיה מעולות כולל מיצים טריים, אנשי צוות מסבירי פנים. שלשה חדרים גדולים ונוחים עם מקלחת מצוינת ומכונת קפה ותאורה טובה עם הרבה חיבורים לחשמל כולל USB. החדר שלנו היה ענק ונעים".
  • "צוות אדיב, נתן לנו מענה לכל שאלה ובקשה, מיקום המלון מעולה, מרחק כביש מטראם ומרחק סביר מרכבת היה קל להגיע ממקום למקום והחדר מפנק מקלחת ענקית! היה פשוט מעולה!!".

כתובת המלון: Molenwerf 1, Sloterdijk, 1014 AG Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון זול 3 כוכבים באמסטרדם – Hotel Van Gogh Amsterdam

המלון השני ברשימת המלונות הזולים והמומלצים ביותר באמסטרדם הוא מלון Hotel Van Gogh אמסטרדם, מלון 3 כוכבים שגם הוא חלק מרשת המלונות המצוינת XO Hotels. המלון הזה הוא מרכזי יותר מהמלון הקודם של הרשת וגם בו תהנו משירות מעולה ותמורה מצוינת למחיר. בנוסף, מבחינת מיקום הוא הרבה יותר מרכזי מהמלון הקודם. אם אתם מחפשם מלון זול באמסטרדם במיקום מעולה עם תמורה טובה למחיר זה המלון שלכם.

מבחינת מיקום המלון ממש קרוב לוונדלפארק ולרייקמוזיאום, הוא המצא ברובע המוזיאונים המעולה בעיר צמוד למוזיאון וואן גוך. אם אתם רוצים להגיע לכיכרות המרכזיים בעיר – כיכר דאם וכיכר ליידספליין המרחק הוא 10 דקות נסיעה לדאם או 10 דקות הליכה לליידספליין! מרכזי ברמות. יש תחנת רכבת חשמלית ממש ליד המלון שתקח אתכם לכל מקום.

זה מלון זול, מרכזי, שמציע תמורה מעולה למחיר!

החדרים במלון Hotel Van Gogh Amsterdam

כל החדרים במלון מגיעים מאובזרים וכוללים שולחן עבודה, מכונת קפה של Nespresso, מקרר קטן, פינת ישיבה קטנה וחדר רחצה פרטי מפנק. כל חדר כולל גם ציור של ואן גוך כטפט וחלונות גדולים. גודל החדרים נע בין 16-22 מ"ר ומתאימים לזוגות ואפילו משפחות שמחפשות מלון זול באמסטרדם, מרכזי ונקי.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.0 בבוקינג בקטגורית מלונות זולים וטובים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:

  • "נמליץ על המלון לחברים. ואם נחזור לאמסטרדם, בטוח שנחזור למלון הזה. קרוב לכל מקום שתכננו להגיע."
  • "שקט, מיטה נוחה, מיקום במרחק הליכה מפארק ומוזיאונים, ארוחת בוקר טריה עם מבחר שעונה על כל הצרכים. בית מלון זול באמסטרדם".
  • "מיקום מצויין, מרכזי מאוד, אך אין רעש. נקי, מיטות נוחות. בחדר מכונת קפה, מקרר. ארוחת בוקר טובה מאוד למלון 3 כוכבים".

כתובת המלון: Van de Veldestraat 5, Oud Zuid, 1071 CW Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון בוטיק זול באמסטרדם – Hotel Library Amsterdam

המלון השלישי ברשימת המלונות הזולים והמומלצים ביותר באמסטרדם הוא מלון Hotel Library Amsterdam. המלון הזה הוא מרכזי מאוד, לא שייך לרשת מלונות מסוימת החדרים בו נוחים אבל קטנים והוא מציע אחלה תמורה למחיר. אם אתם מחפשם מלון זול באמסטרדם במיקום מעולה זה המלון שלכם.

מבחינת מיקום המלון ממש קרוב לארמון המלכותי אמסטרדם, צמוד למוזיאון נמו ולמוזיאון הימי של אמסטרדם. הוא נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מכיכר דאם או 10 דקות נסיעה ותמצאו מלא מקומות טובים באזור שלו.

החדרים במלון Hotel Library Amsterdam

כל החדרים במלון מגיעים מאובזרים, אך הם קטנים יחסית – בין 12 – 20 מ"ר, החדרים הקטנים מתאימים לזוגות בלבד או ליחיד והגדולים יכולים לארח משפחה. כולם מאובזרים וכוללים רצפת פרקט.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.0 בבוקינג בקטגורית מלונות זולים וטובים באמסטרדם לכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:

  • "היינו 4 חברות וחיפשנו מלונות זולים באמסטרדם במרכז העיר. קיבלנו חדר גדול עם גלריה מיטה זוגית למטה ו2 יחידות בגלריה , מקלחת משופצת נוחה , נקי , יש מכונת קפה חופשי בלובי, המיקום 15 דק מכיכר דאם , ממש מיקום סבבה ושקט , ממליצה."
  • "מיקום מרכזי מאד, אבל שקט, ברחוב יפה ליד הנהר. חדר בסיסי, מאד נקי, רצפת פרקט. צוות אדיב, שתיה חופשית גם בלובי וגם בחדר. לובי מעוצב בסגנון סיפריה, נעים לשבת בו. יש שמירת חפצים. טוב מאד.".
  • "חיפשנו מלונות זולים באמסטרדם במרכז העיר, המיקום פצצה שקט קרוב להכל הצוות מאוד נחמד ואני באמת ממליץ לכולם על המלון".

כתובת המלון: Prins Hendrikkade 144-145, Amsterdam City Centre, 1011 AT Amsterdam.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון מרכזי וזול באמסטרדם – Motel One Amsterdam

המלון הרביעי ברשימת המלונות הזולים והמומלצים ביותר באמסטרדם הוא מלון Motel One Amsterdam. המלון הזה הוא אחד המומלצים ביותר בעיר בקטגוריה, הוא מרכזי מאוד, החדרים מעוצבים ונעימים והצוות מעולה!

אם אתם מחפשם מלון זול באמסטרדם שמציע תמורה מועלה למחיר, נקי ומרכזי זה המלון שלכם.

מבחינת מיקום המלון ממש קרוב למלון הקודם, בקרבה למוזיאון נמו ולמוזיאון הימי של אמסטרדם. הוא נמצא במרחק של 15 דקות הליכה מכיכר דאם או 10 דקות נסיעה ותמצאו מלא מקומות טובים באזור שלו.

החדרים במלון Motel One Amsterdam

החדרים במלון זה אחד מהדברים המעולים בו! בכל החדרים יש שולחן עבודה, טלוויזיה, חדר רחצה פרטי, כספת, מיטה נוחה ואיבזור מלא. גודל החדרים הוא בין 16 – 20 מ"ר.

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.7 בבוקינג בקטגורית מלונות זולים וטובים באמסטרדם מתוך כ-6,000 מדרגים ולכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:

  • "שירות אנושי ומעולה, מנקים את החדר כל יום מחליפים מצעים ומגבות, מיקום פצצה! רבע שעה מכיכר דאם. מלון זול וטוב באמסטרדם מלון מומלץ ביותר!"
  • "המיקום היה מעולה, יש תחנת מטרו שלוש דקות מהמלון שתוך שתי תחנות הגענו לתחנה המרכזית של אמסטרדם. הצוות היה ממש נחמד והיה תמיד מישהו בקבלה 24/7. הם עזרו בכל מה שרק ביקשנו.".
  • "מלון מושלם צוות שירותי במיוחד לריסה מהקבלה, אדיבים, נקי, א. הבוקר מעולה, מבחר גדול וטעים קרוב לכיכר דאם רק 10 דקות מרחק הליכה, מלון מודרני, נוחות מקסימלית".

כתובת המלון: Valkenburgerstraat 72-106 , Amsterdam City Centre, 1011 LZ Amsterdam.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

מלון 4 כוכבים זול באמסטרדם – Adam Suites Hotel

המלון החמישי והאחרון ברשימת המלונות הזולים והמומלצים ביותר באמסטרדם הוא מלון Adam Suites Hotel שקיבל ציון של 4 כוכבים! מלון מושלםםםםםםםםםםםםםםםםםםםםם

גם המלון הזה הוא אחד המומלצים בעיר בקטגוריה, כי הוא מרכזי מאוד, עם ביקורות מצוינות וקל להגיע ממנו לכל מקום בעיר. אם אתם מחפשים מלונות זולים באמסטרדם במרכז – הוא הבחירה שלכם.

מבחינת מיקום, המלון ממש קרוב לתחנה המרכזית של אמסטרדם, למוזיאון אנה פרנק, והוא נמצא במרחק של 10 דקות הליכה מכיכר דאם.

החדרים במלון Adam Suites Hotel

החדרים במלון זה מאוד מאובזרים ומפנקים, מעוצבים בקו נקי ומינימליסטי והייתרון המרכזי הוא שכמעט בכל חדש יש מרפסת שזה מוסיף המון לטיול! גודל החדרים הוא בין 18-24 מ"ר והוא מתאים לחברים, לזוגות ולמשפחות. תראו את התמונות שלו ותבינו שמדובר באחד המלונות הזולים והטובים באמסטרדם!

המלצות של מבקרים במלון

המלון קיבל ציון של 8.6 בבוקינג בקטגורית מלונות זולים וטובים באמסטרדם ולכן הוא בין המומלצים שלנו.

הנה מה שהיה לאורחים שהיו בו להגיד:

  • "נקי ומרכזי 7 דקות מהדאם. הגענו באמצע הלילה ולמרות שהקבלה לא עבדה הצ'ק אין היה נוח ופשוט. לקחנו חדר עם מרפסת מאוד נחמדה. החדר נוח ויש כל מה שצריך מינימקרר, מגהץ, פן, טלויזיה עם נטפליקס, קפה ושתייה קלה בקבלה במהלך היום. .ניקו וסידרו לנו את חדר כל יום. בקיצור למי שמחפש מקום נעים לשים את הראש בסוף היום זה אחלה מלון."
  • "מלון מצוין במיקום מעולה בסביבת מסעדות, מאפיות ופאבים, ורק 15 דקות הליכה מכל המקומות המרכזיים. צוות אדיב וחייכן שקשוב לכל צורך ושאלה. היה תענוג גדול.".
  • "המיקום היה מצוין קרוב לרחוב הראשי ולהמון מסעדות וברים. המלון היה מפנק והעובדים היו נחמדים מאוד ועזרו בכל דבר שהיינו צריכים. המלון הינו מלון חדש אשר נפתח לפני שבועיים – מאוד נקי ומסודר. נהנו מאוד מהשהייה במלון. מלון זול וטוב באמסטרדם.".

כתובת המלון: Lindengracht 25 b, Amsterdam City Centre, 1015 KB Amsterdam, Netherlands.

תוכלו לצפות במידע נוסף ולהזמין את המלון בלחיצה כאן.

רוצים לראות מלונות נוספים באמסטרדם? חפשו במפה שלנו: