רדיסון בלו אמסטרדם – Radisson Blu

פרטים על רדיסון בלו אמסטרדם – Radisson Blu

אם אתם מחפשים בית מלון במרכז העיר, בסטנדרטים של ניקיון ונוחות מהגבוהות ביותר בעיר, שקרוב לכל המקומות המרכזיים בעיר בהליכה רגלית בלי להשתמש בתחבורה ציבורית בכלל, מלון רדיסון בלו הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

מלון רדיסון בלו נמצא בכיכר ליידספליין המרכזית והתוססת – המקום האולטימטיבי ללינה בזמן חופשה באמסטרדם, תמצאו באזור עשרות מסעדות, בתי קפה, חנויות של הרשתות הגדולות בעולם לצד רשתות וחנויות מקומיות שוות וכמובן, כמו שמצופה מאמסטרדם – קופי שופס איכותיים ומוכרים. בנוסף באזור יש אטרקציות נוספות פופלריות.

בבית המלון יש חדר כושר מאובזר, סאונה איכותית, שירותי השכרת אופניים, מסעדה מצוינת בשם "De Palmboom" המגישה אוכל מקומי ובינלאומי ודלפק קבלה שפעיל 24/7 כך שאם יש לכם טיסת לילה עדין יהיה מישהו שיישמח לקבל אתכם בחיוך רחב למלון.

מלון רדיסון בלו מתאים למי שמחפש מלון יוקרתי במרכז העניינים עם חדרים שקטים ונוחים, לא סתם הוא בין המלונות האהובים ביותר על הישראליים שמגיעים לאמסטרדם.

חדרי מלון רדיסון בלו אמסטרדם

מבין חדרי בית מלון רדיסון בלו, תוכלו לבחור בחדר טווין זוגי (2 מיטות זוגיות אך לא מחוברות) חדר זוגי (מיטה זוגית גדולה)לבין סוויטות  מפוארות וגדולות, חלקם עם נוף לתעלה או בעלי 2 קומות ומרפסת, חדרים לארבעה אנשים וחדרים למשפחה שלה- עד 6 מבוגרים – ממש לכל מגוון המטיילים. בכל החדרים תמצאו מקלחת ושירותים פרטיים ומרווחים, מכונת קפה של Nespresso ואלמנטים נוספים שיהפכו את החופשה שלכם למושלמת.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו ברדיסון בלו אמסטרדם – Radisson Blu חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8.4 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים