מלון סוויס הוטל אמסטרדם – Swissôtel Amsterdam

פרטים על מלון סוויס הוטל אמסטרדם – Swissôtel Amsterdam

אם אתם מחפשים מלון מרכזי באמסטרדם, שנמצא ממש ליד הדברים הכי שווים בעיר – מלון סוויס הוטל אמסטרדם הוא המלון שלכם! מדובר על מלון שנמצא ממש על כיכר דאם המפורסמת בעיר, ששייך לרשת המלונות Swissôtel Hotels & Resorts. המלון קלאסי נקי ומפנק.

במקום תמצאו חדרים נוחים במיוחד, שירות מעולה שזמין 24/7, אחסון מטען, חדר כושר, מסעדה מצויינת, אפשרות להזמנת עיסוי עד לחדר, ארוחת בוקר שמגיעה כחלק מהשהות, בר משקאות מעולה ועוד.

מבחינת מיקום – כמו שכבר אמרנו מלון Swissôtel אמסטרדם נמצא על כיכר דאם ממש ליד כל האטרקציות באמסטרדם הכי שוות, מתחת למלון תמצאו ברים, מסעדות, קופישופים, קניות וממש כל מה שתצטרכו. בנוסף, יש תחנת רכבת חשמלית שתקח אתכל לכל מקום בעיר!

מבחינת אטרקציות – במרחק של 5 דקות הליכה תמצאו את הארמון המלכותי אמסטרדם ואת מרכז הקניות מגנה פלאזה. מאדאם טוסו אמסטרדם נמצא במרחק של 100 מטר ומוזיאון הסקס אמסטרדם נמצא במרחק של 400 מטרים – ממש מיקום מעולה בעיר!

חדרי מלון סוויס הוטל אמסטרדם

החדרים במלון סוויס הוטל באמסטרדם מעוצבים בסגנון נקי ונעים, הם נוחים ומרווחים ובכל חדר תמצאו רצפת פרקט, מיטה ענקית, חדר רחצה מרווח וכל מה שצריך לאירוח מעולה. חדרים מתאימים בעיקר להרכב זוגי ומתחילים מגודל של 21 מ"ר כך שחוויה נוחה מובטחת. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון באמסטרדם שלא יהיה יקר מידי, יהיה מרכזי מאוד ויציע תמורה מעולה למחיר- זה המלון שלכם.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון סוויס הוטל אמסטרדם – Swissôtel Amsterdam חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8.2 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים