מלון מריוט אמסטרדם – Marriott Hotel

פרטים על מלון מריוט אמסטרדם – Marriott Hotel

בית מלון מריוט הוא מלון בדירוג 5 כוכבים, במיקום המושלם והאולטימטיבי ביותר שניתן לבקש לחופשה באמסטרדם המדהימה. מדובר במלון ששם דגש על סטנדרטים גבוהים של ניקון, שירות ונוחות לכל האורחים, בשילוב מיקום מצוין שקרוב לכל המקומות המרכזיים בעיר בהליכה רגלית בלי להשתמש בתחבורה ציבורית בכלל, מלון מריוט באמסטרדם הוא בדיוק מה שאתם מחפשים!

המלון נמצא בסמוך לכיכר ליידספליין המרכזית והתוססת – שם תמצאו באזור עשרות מסעדות, חנויות של הרשתות הגדולות בעולם לצד רשתות וחנויות מקומיות שוות, בתי קפה וכמובן, כמו שמצופה מאמסטרדם – קופי שופס איכותיים ומוכרים. בנוסף באזור יש אטרקציות נוספות פופולריות, כמו מוזיאון רייקסמוזיאום, וונדלפארק ועוד.

בבית המלון מריוט לא פסחו על החללים המשותפים לאורחים, תמצאו במלון חדר כושר מאובזר שפועל 24/7, סאונה איכותית, שירותי השכרת אופניים, סיורים מודרכים שהמלון מוציא, מסעדת בשרים מצוינת בשם "Midtown Grill" המוכרת במיוחד בזכות הסטייקים המצוינם שהיא מגישה שעומדים בתקן USDA, בר בשם Sorel's המגיש מגוון משקאות אלכוהוליים ודלפק קבלה שפעיל 24/7 כך שאם יש לכם טיסת לילה עדין יהיה מישהו שיישמח לקבל אתכם בחיוך רחב למלון. אם אתם מגיעים כמשפחה עם ילדים קטנים ואתם מעוניינם בערב חופשי אחד רק לכם, במלון יש צוות בייביסטיר מקצועי שיישמח לשמור על ילדיכם בזמן שאתם מטיילים בעיר.

אם אתם מגיעים עם רכב – יש למלון חנייה בתוספת תשלום וכן שירות החניית רכבים ותחנת טעינה לרכב חשמלי.

חדרי בית המלון מריוט אמסטרדם

בזמן בחירת החדר המושלם עבורכם, אתם תשמחו לגלות שבמלון יש מגוון רחב של חדרים לבחירה, כמה רחב?יש אפילו סוויטת משפחה מחוברת שמתאימה ללא פחות מ-7 מבוגרים שייהנו ממיטות נוחות (לא מיטה נפתחת).

תוכלו לבחור בין חדר זוגי טווין (מיטות נפרדות) לחדר זוגי עם מיטה זוגית גדולה, או לחדר אקזקיוטיב עם גישה לטרקלין המועדון M.

שימו לב שתוכלו להנות בתוספת תשלום מארוחת בוקר וכן מארוחת ערב במלון (סופר נדיר באמסטרדם) כל מה שתצטרכו לעשות הוא לסמן את הבחירה בעת הזמנת החדר שלכם.

אם אתם מחפשים מלון יוקרתי באמסטרדם, אנחנו ממליצים לכם לשקול את מלון מריוט לחיוב, זה אחד המלונות הטובים ביותר שיש בעיר ואי אפשר לטעות איתו. לקריאה נוספת אתם מוזמנים להיכנס לבוקינג ולראות מה יש לאנשים אחרים לספר על המלון.

מה אנשים שהיו במלון מריוט אמסטרדם – Marriott Hotel חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים