מלון xo אמסטרדם סנטר – XO Hotels City Centre

פרטים על מלון xo אמסטרדם סנטר – XO Hotels City Centre

בית מלון אקס.או סיטי סנטר הוא מלון פופולרי במרכז העיר שישראלים רבים בוחרים בו כמלון לחופשה שלהם באמסטרדם. המלון בדרגת 3 כוכבים ומציע כל מה שצריך במהלך החופשה, ולכן הוא מושלם כמלון זול באמסטרדם ומרכזי, כזה שאפשר לשים בו את הראש מבלי לקרוע את הכיס ועדיין לקבל תמורה מעולה למחיר.

במקום תמצאו חדרים נוחים ומאובזרים במיוחד, שירות מעולה שזמין 24/7, אחסון מטען ועוד. בית המלון נמצא רק 5 דקות הליכה מכיכר דאם, שם תמצאו גם את מאדאם טוסו, ריפליס, הצינוק של אמסטרדם ומסעדות, בתי קפה, חנויות וקופי שופס רבים. ממש הבחירה המושלמת לתייר הישראלי.

חדרי מלון xo אמסטרדם

החדרים במלון XO סנטר באמסטרדם מעוצבים בסגנון מודנרי ונעים לעין, עם הרבה אור והם נוחים ומרווחים. תמצאו חדרים שמתאימים להרכב יחיד, להרכב זוגי ואפילו למשפחה שבאה לטייל באמסטרדם. מבחינת איבזור, החדרים מצוידים בכל מה שצריך – מיטה נוחה, מיזוג אוויר, שולחן עבודה ארון ואפילו מכונת נספרסו. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון שלא יהיה יקר, ועדין יהיה מרכזי מאוד ויציע תמורה מעולה למחיר– זה המלון שלכם.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון xo אמסטרדם סנטר – XO Hotels City Centre חשבו עליו?

המלון קיבל ציון טוב מאוד של 7.1 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים