מלון w אמסטרדם

פרטים על מלון w אמסטרדם

אם אתם מחפשים מלון יוקרתי אבל על אמת – מלון w באמסטרדם הוא המלון הבא שלכם בטיול בעיר! מדובר על מלון ייחודי שיש בו 2 בריכות שחייה, 4 מסעדות, בר, חדר כושר, מרכז ספא עטור בפרסים וממש הכל!

מבחינת מיקום, המיקום של מלון W באמסטרדם הוא המיקום הכי טוב שיש! הואר נמצא ממש ליד כיכר דאם ברחוב שקט ונעים מה שמבטיח לכם קרבה להכל! וחווית שהות נוחה ויוקרתית במיוחד.

המלון עצמו בנוי על 2 בניינים עתיקים שעברו שחזור ושדרוג מסיבי ובו תמצאו 238 חדרים וסוויטות שחלקם פונים לארמון המלכותי של אמסטרדם, חלקם פונים לתעלות ולעיר אך כולם מפנקים במיוחד! בנוסף, המלון מציע שירות חדרים 24/7 לכל מה שתצטרכו במהלך השהות שלכם.

מבחינת מיקום- המלון נמצא ממש קרוב לכיכר דאם, במרחק של כ-5 דקות הליכה מהתחנה המרכזית של אמסטרדם ומאזור הקניות ותוכלו למצוא באזור שלו הכל – ברים, מועדונים, מסעדות, בתי קפה, קופישופים ועוד.

חדרי מלון w אמסטרדם

במלון w באמסטרדם יש 238 חדרים וסוויטות מפנקות שמתאימים לסוג האירוח שאתם מחפשים. גודל החדרים מתחיל מ- 22 מ"ר ומגיע עד 30 מ"ר, כל חדר מעוצב בטוב אעם ע"י מעצבי פנים מובילים ובכל חדר תמצאו מיטה נוחה במיוחד עם מזרן אורטופדי, חדר רחצה עם מגוון אביזרי נוחות של המלון מבית MOMO , שנארזים באופן בלעדי עבור אורחות ואורחי המלון וממש כל מה שרק תחשבו עליו. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון יוקרתי באמסטרדם ומלון 5 כוכבים באמסטרדם– זה המלון שלכם בלי לחשוב פעמיים!

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון w אמסטרדם חשבו עליו?

המלון קיבל ציון נהדר של 7.6 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים