מלון nh כיכר ליידספליין אמסטרדם – NH Amsterdam Leidseplein

פרטים על מלון nh כיכר ליידספליין אמסטרדם – NH Amsterdam Leidseplein

אם אתם מחפשים מלון יוקרתי באמסטרדם, שיהיה מושלם בנראות שלו, בנוחות, בשירות ובמיוחד במיקום- מלון nh ליידספליין אמסטרדם הוא המלון שלכם! מדובר על מלון של רשת המלונות NH Hotels שמעוצב בסגנון אורבני יוקרתי ומציע חוויה בלתי נשכחת לאורחי המלון.

במקום תמצאו בר משקאות, טרסה באווירה כפרית, מסעדה מעולה בשם Bar & Kitchen Copper, אחסון מטען, חדרים מרווחים ומרכז קבלה שזמין 24/7.

מבחינת מיקום – מלון nh ליידספליין נמצא במיקום מצויין, ממש על כיכר ליידספלין המפורסמת בה תמצאו כל מה שאתם רק יכולים לדמיין, ברים, בתי קפה, מסעדות, קניות, קופישופים ועוד.

מבחינת אטרקציות המלון נמצא באזור המוזיאונים של אמסטרדם ובקרבה לכיכר המוזיאונים, לחנויות אופנה רבות ולאטרקציות נוספות באמסטרדם. בנוסף, יש תחנת רכבת חשמלית ממש מול המלון לנוחיותכם שתיקח אתכם לכל חלק בעיר.

חדרי מלון nh אמסטרדם

החדרים במלון NH אמסטרדם ממוזגים וכוללים רצפות פרקט ועיצוב חם בצבעי שמנת, במלון nh ליידספליין באמסטרדם תמצאו חדרים ענקיים! בגודל של החל מ- 30 מ"ר, המלון מתאים לזוגות ולמשפחות באמסטרדם שרוצים להנות ממלון מפנק בעיר. החדרים מעוצבים בטוב טעם ומאובזרים. בכל חדש יש מכונת נספרסו חדישה,מיטות גדולות מהרגיל ונוחות במיוחד, ספה, מקלחת מפנקת וממש את כל מה שצריך לחווית טיול מוצלחת. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון מפנק במיקום טוב – זה המלון שלכם.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון nh כיכר ליידספליין אמסטרדם – NH Amsterdam Leidseplein חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8.6 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים