מלון קמפינסקי אמסטרדם – Anantara Grand Hotel Krasnapolsky

פרטים על מלון קמפינסקי אמסטרדם – Anantara Grand Hotel Krasnapolsky

בית מלון קמפינסקי אמסטרדם הוא מלון פאר בעל דירוג 5 כוכבים בלב ליבה של מרכז אמסטרדם, על פאתי כיכר דאם המפורסמת. אין ספק שכל מי שמחפש מלון פאר איכותי ויוקרתי, בלב העיר, עם שירות מהמעלה הראשונה וחדרים מרווחים ומודרניים- צריך להגיע למלון קמפינסקי היוקרתי.

המלון, שבשמו המלא נקרא 'אננטרה גראנד קרסנפולסקי אמסטרדם', נמצא כמו שציינו בכיכר דאם ממש מול בית המלוכה ההולנדי והוא מציע לאורחים שלו המון מתקנים יוקרתיים ונוחים, כמו חדר כושר גדול ומאובזר, מרכז בריאות וספא מפנק עם עשרות טיפולים, השכרת אופניים בחינם שיאפשר לכם לחוות את אמסטרדם כמו המקומיים, עגלות, שירותי בייביסיטר למי שמגיע עם ילדים ורוצה להנות מערב חופשי בעיר הגדולה וכן טרסה ענקית ומפנקת ממנה תוכלו לצפות על כל מה שמתרחש בכיכר דאם הסואנת. בנוסף, למי מכם שמגיע עם רכב, יש במלון חניון ואף שירותי החניית רכבים, שימו לב שהחנייה בתוספת תשלום.

חדרי בית מלון קמפינסקי באמסטרדם

למרות שהמלון מרכזי, הושקעה מחשבה רבה בתכנון המלון וכל החדרים מאובזרים בציוד לבידוד ואיטום רעשים מתקדם במיוחד, כך שתישנו בשקט בלילה, למרות המיקום המרכזי.

בעת בחירת חדר במלון, תוכלו לבחור בין חדרים זוגיים פשוטים שמתאימים לזוג או יחיד, לבין חדרים זוגיים מפנקים עם מרפסת פרטית, סוויטות עם סלון יוקרתי ומפנק בגודל של לא פחות מ-55 מ"ר או סוויטה נשיאותית על הגג בגודל 95 מ"ר הכוללת חדר שינה, סלון וטרסה עצומה עם פינת ישיבה מפנקת.

אנחנו ממליצים לכם לשדרג את ההזמנה שלכם ולכלול גם את ארוחת הבוקר של המלון, בשונה מהרבה מלונות אחרים, כאן יש מבחר עצום של מזונות ואפשרויות לאכול, בשונה מהרבה מלונות אחרים, בטח כשמשווים את ארוחת הבוקר של מלון קמפינסקי למלונות אחרים באירופה.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות, כי זה באמת אחד המלונות היוקרתיים באמסטרדם שאסור לכם לפספס.

מה אנשים שהיו במלון קמפינסקי אמסטרדם – Anantara Grand Hotel Krasnapolsky חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8.8 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים