מלון עדן אמסטרדם – Eden Hotel Amsterdam

פרטים על מלון עדן אמסטרדם – Eden Hotel Amsterdam

מלון עדן באמסטרדם הוא אחד המלונות הפופולאריים והאהובים ביותר כשזה מגיע למלונות שישראליים אוהבים באמסטרדם. מדובר במלון ארבעה כוכבים במיקום מצוין – בלב העיר, במרחק 10 דקות הליכה מכיכר דאם המפורסם, בקרבת עשרות מסעדות, ברים, בתי קפה וקופי שופס מומלצים בעיר.

דלפק הקבלה במלון פועל 24 שעות ביממה, כך שאם הטיסה שלכם מוקדם בבוקר או מאוחר בלילה, צוות המלון ייקבל אתכם בכל שעה שתגיעו בחיוך ענק, זה חשוב כי אתם תוכלו להשאיר את המזוודות במלון ביום האחרון אם תרצו להמשיך לטייל מבלי לדאוג לציוד שלכם.

חדרי מלון עדן אמסטרדם

מלון עדן פועל משנת 1977 והוא כל הזמן ממשיך להתחדש ולהתרחב, מהסיבה הזו, כשתגיעו אליו אתם בעצם תגלו שמדובר במספר בניינים שחוברו לאחד, היתרון הוא שכל חדר מעוצב אחרת ומשקיף לנוף אחר בעיר, לדוגמא חלק מהחדרים משקיפים לגשרים מתרוממים בתעלות, לסירות חולפות וכו'.

מבין חדרי המלון תוכלו לבחור בחדר טווין זוגי (2 מיטות זוגיות לא מחוברות) חדר סטנדרט זוגי (מיטה זוגית גדולה), חדרים עם נוף לתעלה או בקומה גבוהה, חדרים לשלושה אנשים וחדרים לארבעה אנשים – ממש לכל מגוון המטיילים. בכל החדרים תמצאו מקלחת ושירותים פרטיים ומרווחים, מכונת קפה של Nespresso ונוף עוצר נשימה.

תחנת הרכבת הקרובה ביותר היא טארם וואטרלופליין, במרחק 3 דקות הליכה מהחדר, אך אל דאגה – לרוב המקומות אתם תגיעו ברגל כי הם מאוד קרובים למלון.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון עדן אמסטרדם – Eden Hotel Amsterdam חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8.2 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים