מלון מוזיאון לאונרדו אמסטרדם

פרטים על מלון מוזיאון לאונרדו אמסטרדם

אם אתם מחפשים מושלם באמסטרדם, שיהיה יוקרתי ומרכזי במיוחד- מלון לאונרדו אמסטרדם הוא המלון שלכם! מדובר על מלון של רשת המלונות מלונות לאונרדו שנמצא ליד כיכר ליידספליין אמסטרדם, באזור הכי טוב שיש בעיר. מלון מפנק, מרכזי ונעים.

במקום תמצאו חדרים נוחים ומאובזרים במיוחד, שירות מעולה שזמין 24/7, אחסון מטען, אפשרות להשכרת אופניים לטיול בעיר ועוד.

מבחינת מיקום – מלון לאונרדו אמסטרדם נמצא על כיכר ליידספליין בה תמצאו ממש הכל, צמוד אליו יש בתי קפה ומסעדות- ממש מיקום מנצח!

מבחינת אטרקציות – במרחק של 200 מטר תמצאו את ה Vondelpark וונדלפארק אמסטרדם – הפארק הכי מדובר בעיר, מוזיאון ואן גוך ו- מוזיאון מוקו נמצאים במרחק של 400 מטר ויש עוד מלא אטרקציות באמסטרדם שאסור לפספס בביקור באזור של המלון!

חדרי מלון לאונרדו אמסטרדם

החדרים במלון לאונרדו באמסטרדם מעוצבים בסגנון כפרי ומתאימים להרכב יחיד, להרכב זוגי ובמיוחד למשפחה שבאה לטייל באמסטרדם. מבחינת אבזור, החדרים מצוידים בכל מה שצריך – מיטה נוחה, רצפת פרקט, מיזוג אוויר, שולחן עבודה וכל מה שצריך. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון באמסטרדם שלא יהיה יקר מידי, יהיה מרכזי מאוד ויציע תמורה מעולה למחיר- זה המלון שלכם.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון מוזיאון לאונרדו אמסטרדם חשבו עליו?

המלון קיבל ציון טוב מאוד של 7.4 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים