מלון ויקטוריה אמסטרדם – Park Plaza Victoria Amsterdam

פרטים על מלון ויקטוריה אמסטרדם – Park Plaza Victoria Amsterdam

מלון ויקטוריה באמסטרדם הוא מלון מהמם שאנחנו הישראלים מאוד אוהבים בחופשה באמסטרדם. המלון נמצא ממש קרוב לתחנה המרכזית של אמסטרדם, מיקום מצוין שדרכו תוכלו להגיע לכל מקום בעיר בקלות או ברגל או באמצעות התחבורה הציבורית. מלון ויקטוריה אמסטרדם ממוקם בבניין עתיק ומהמם ומדורג כמלון 4 כוכבים מפנק ומאובזר שמעוצב בסגנון עכשווי. הוא נמצא במרחק של כ- 10 דקות הליכה מכיכר דאם, וקרוב מאוד למסעדות ולקופישופים המומלצים בעיר, בקיצור מלון מהמם שיהפוך את השהות שלכם באמסטרדם למושלמת.

שירות הצוות של המלון הוא אחד מהטובים שתיתקלו בו. עם דלקת ושירות קבלה שפעיל 24/7 וצוות שבאמת אכפת לו מחוויית הלקוח שלכם תוכלו לקבל את התמורה בטובה ביותר למחיר שלכם.

במלון עצמו תמצאו מסעדה משובחת שמגישה מאכלים בינלאומיים עם השפעות הולנדיות, חדר כושר מאובזר, בריכה למי שורצה לנקות את הראש ולנוח ועוד.

חדרי מלון ויקטוריה אמסטרדם

במלון ויקטוריה יש חדרים בגדלים שונים שמתאימים להעדפות שונות, כמו למשל חדר זוגי, חדרים למשפחה ועוד. כל חדר במלון מאובזר עם כל מה שצריך ואפילו מעבר, ומגיע בעיצוב נעים וחם עם מספיק אור בחדר. בכל חדר יש מיטה נוחה במיוחד, מכונת קפה, חדר רחצה מאובזר, מזגן, מגהץ, כספת וממש כל מה שתצטרכו!

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון ויקטוריה אמסטרדם – Park Plaza Victoria Amsterdam חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8.5 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים