מלון אבניו אמסטרדם – Avenue Hotel Amsterdam

פרטים על מלון אבניו אמסטרדם – Avenue Hotel Amsterdam

אם אתם מחפשים מלון זול באמסטרדם ומרכזי, כזה שאפשר לשים בו את הראש מבלי לקרוע את הכיס ועדיין לקבל תמורה מעולה למחיר- מלון אבניו אמסטרדם הוא המלון שלכם! מדובר על מלון בדירוג 3 כוכבים באמסטרדם שנמצא ממש ליד תחנת הרכבת המרכזית של העיר ומתאים לכולם! יחיד שמטייל בעיר, זוגות ואפילו משפחות.

במקום תמצאו חדרים נוחים ומאובזרים במיוחד, שירות מעולה שזמין 24/7, אחסון מטען ועוד.

מבחינת מיקום – מלון אבניו אמסטרדם נמצא על התחנה המרכזית של העיר ככה שתוכלו להגיע בקלות לכל מקום בה, הוא במרחק של 5 דקות הליכה מכיכר דאם המפורסמת בה תמצאו ממש הכל, צמוד אליו יש בתי קפה ומסעדות- ממש מיקום מנצח!

מבחינת אטרקציות – במרחק של 400 מטר תמצאו את הארמון המלכותי אמסטרדם, במרחק של 600 מטר תמצאו את בית אנה פרנק בית רמברנדט ואטרקציות באמסטרדם שאסור לפספס בביקור!

חדרי מלון אבניו אמסטרדם

החדרים במלון אבניו באמסטרדם מעוצבים בסגנון נקי ולא מתחכם מידי, הם נוחים ומרווחים. תמצאו חדרים שמתאימים להרכב יחיד, להרכב זוגי ואפילו למשפחה שבאה לטייל באמסטרדם. מבחינת אבזור, החדרים מצוידים בכל מה שצריך – מיטה נוחה, רצפת פרקט, מיזוג אוויר, שולחן עבודה וכל מה שצריך. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון באמסטרדם שלא יהיה יקר מידי, יהיה מרכזי מאוד ויציע תמורה מעולה למחיר- זה המלון שלכם.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו במלון אבניו אמסטרדם – Avenue Hotel Amsterdam חשבו עליו?

המלון קיבל ציון טוב של 7.3 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים