הולידיי אין דרום אמסטרדם – Holiday Inn

פרטים על הולידיי אין דרום אמסטרדם – Holiday Inn

אם אתם מחפשים מלון לשומרי כשרות באמסטרדם עם ארוחת בוקר כשרה כדי שתוכלו להנות מטיול ולא להתפשר על האוכל במלון – מלון הולידיי אין דרום אמסטרדם הוא המלון שלכם! מדובר על מלון של רשת המלונות הולידיי אין אקספרס שנמצא ברובע העסקים של אמסטרדם, בתוך השכונה היהודית! מלון נוח, נקי ויוקרתי.

במקום תמצאו בר משקאות, טרסה מהממת, אחסון מטען, אפשרות להשכרת אופניים לטיול בעיר, חדרים מרווחים, מרכז עסקים ושירות קבלה שזמין 24/7.

מבחינת מיקום – מלון הולידיי אין אמסטרדם נמצא בתוך השכונה היהודית! באזור העסקים של העיר, לא נחשב למרכזי במיוחד אך קרוב מאוד לשדה התעופה – 15 דק נסיעה בלבד. מחוץ למלון תמצאו קוו רכבת חשמלית שתיקח אתכם בקלות לכל מקום שתרצו בעיר ומחוצה לה.

חדרי מלון הולידיי-אין אמסטרדם

החדרים במלון Holiday Inn אמסטרדם נוחים ומרווחים כיאה למלון עסקים. החדר הקטן הוא 20 מ"ר וכל החדרים מצויידים בכל מה שצריך – מיטה נוחה, רצפת שטיח, חדר מקלחת מרווח, עמדת עבודה ועוד. בקיצור, אם אתם מחפשים מלון עסקים באמסטרדם בתוך השכונה היהודית שמציע ארוחת בוקר כשרה – זה המלון שלכם.

בנוסף, אם אתם שומרי כשרות הכנו לכם כתבה בנושא אמסטרדם לשומרי כשרות וכתבה על מלונות כשרים באמסטרדם.

אנחנו ממליצים לכם להיכנס לבוקינג, לקרוא תגובות על המלון ולראות תמונות נוספות.

מה אנשים שהיו בהולידיי אין דרום אמסטרדם – Holiday Inn חשבו עליו?

המלון קיבל ציון מצוין של 8 מתוך 10 מאנשים ששהו בו בעבר. חלק ממה שאנשים כתבו על המלון בביקורות שהשאירו תמצאו את הביקורות האלו:

מחפשים מלון אחר באמסטרדם?

 

מלונות נוספים שאנחנו אוהבים