פארק האפטלינג הולנד (Efteling)

פארק האפטלינג (Efteling)

אם אתם מטיילים באמסטרדם ומחפשים אטרקציות מיוחדות בקרבת העיר, הכתבה הזו היא בדיוק מה שאתם צריכים. יש מקום קסום, בנמצא במרחק של כשעה וחצי נסיעה מאמסטרדם וקוראים לו פארק האפטלינג.

מדובר על פארק שעשועים ציורי ומיוחד מאוד, מבין המובילים ביותר באירופה שמבוסס על סיפורי מעשיות ואגדות הולנדיות עתיקות כמו ההולנדי המעופף – ספינת ענק מיוחדת, מכרה הזהב Baron 1898 ועוד מגוון מתקנים דמיוניים שיהפנטו אתכם.

אה, וכמובן שהוא מתאים לכל גיל, גם לקטנטנים וגם למבוגרים עם מתקנים מותאמים לכל גיל כדי שכולם ייהנו מהשהות במקום!! ואם טיילתם בדיסנילנד פריז, אתם תעופו על פארק האפטלינג בהולנד.

Powered by GetYourGuide

לפארק אפטלינג מגיעים כ- 4 מיליון מבקרים בשנה והוא נחשב לאחת מהאטרקציות באמסטרדם ובהולנד הכי פופולריות שיש!

אנחנו מזמינים אתכם לחוות את הרגעים הקסומים ביותר בפארק האפטלינג בהולנד ולחזור עם חוויות מיוחדות.

לרכישת כרטיסים לפארק האפטלינג עם ביטול חינם

הדרך לפארק לא קלה להגעה עצמית, לכן דאגנו לכם להטבה של נסיעה נסיעה לפארק הלוך וחזור מאמסטרדם שכלולה במחיר הכרטיסים:

Powered by GetYourGuide

פארק אפטלינג קצת פרטים טכניים

פארק השעשועים אפטלינג הוא פארק ענקי שמשתרע על שטח של כ- 10 דונמים! הוא נפתח למבקרים בשנת 1952, בעבר שימש כמגרש ספורט ועבר הסבה משמעותית לפארק השעשועים שאנחנו מכירים היום. לאחרונה הפארק זכה בתואר פארק השעשועים הטוב בעולם! בשנת 2001 נפתח תיאטרון אפטלינג בפארק והוא הפך לתיאטרון המוביל בהולנד עם הצגות בחינם למבקרים.

מה מחכה לכם בפארק אפטלינג?

בפארק תמצאו למעלה מ-36 מתקנים מיוחדים כמו רכבות הרים, יער קסום, מתקני מים ועוד מגוון רחב של מתקנים ואטרקציות חלומיות שאתם לא רוצים לפספס.

פארק אפטלינג הוא אחד מהיעדים המועדפים לטיול משפחות בהולנד, ככה שאם אתם מטיילים עם הילדים תפנו יום שלם לביקור בפארק. הפארק עצמו נמצא בתוך יער ענקי, ממש קסום ובו תמצאו מתקנים משעשעים ומאתגרים כמו רכבת הרים, טירת רפאים, ספינת רפאים, דוב פנדה ועוד.

ילדים מגובה 1.30 יכולים לעלות על רוב המתקנים ללא ליווי מבוגר.

מהמתקנים המובילים הפארק

  • רכבת ההרים Python – אחת מהאטרקציות המובילות בפארק היא רכבת ההרים Python. בעלייה על הרכבת תהנו מ כ- 2 דקות נסיעה מהירה (52 קמ"ש) במסלול מיוחד עם חלקים תלולים, 2 סיבובים ועוד. תתכוננו לפרץ אדרנלין בגוף!
  • טירת הרפאים (Haunted Castle) – לחובבי האימה מבנינו, אתם חייבים להיכנס לטירת הרפאים. מדובר על טירה רדופת רוחות עם דמויות משונות ומוזיקה מפחידה שתכניס אתכם לאווירה מחשמלת, תתכוננו לחוויה מיוחדת.
  • ספינת הרפאים (Half Moon Pirate Ship) – האטרקציה הבאה היא ספינת הפיראטים הגדולה בעולם. במהלך האטרקצייה הספינה תעיף אתכם לגובה ותסובב אתכם, הכל כדי ליצור חוויה מיוחדת. תתכוננו כי המתקן הזה הוא לא הכי קל אבל הוא מטורף.
  • התיאטרון אפטלינג (Efteling Theater) – עוד אטרקציה מועדפת היא התיאטרון של אפטלינג. כל יום, מתקיימות בו הופעות מיוחדות בחינם לבאי הפארק.
  • Panda Vision – במתקן הפנדה תצאו לסיבוב ברחבי הגלקסיה עם דוב פנדה חמוד שיראה לכם דברים מיוחדים בנודע ליבשות וכוכבים.
  • ההולנדי המעופף De Vliegende Hollander: ההולנדי המעופף הוא רכבת הרים מיוחדת שמשלבת מים, נסיעה בחשיכה ואדרנלין מטורף.
Powered by GetYourGuide

מלונות שצמודים לפארק אפטלינג הולנד

אם אתם רוצים לחוות את פארק אפטלינג במלואו, אנחנו ממליצים לכם לבחור בלינה באחד מהמלונות המומלצים באפטלינג שנמצאים ממש סמוך לפארק עצמו. המלונות יספקו לכם חווית שהייה מצוינת וקרבה לפארק עצמו וכך לא תהיו לחוצים בזמן במהלך ביקור בפארק

GuestHouse Hotel Kaatsheuvel-Waalwijk

המלון הראשון הוא הקרוב ביותר לפארק, נמצא ברחק של 10 דקות בלבד. המחירים זולים למשפחות והתמורה מעולה! בכל חדר יש חדר רחצה פרטי, מיטות נוחות, אבזור מלא ובמלון עצמו יש מסעדה, בר ושירות מעולה.

Hotel Hof van's Gravenmoer

המלון השני בהמלצה שלנו הוא גם קרוב מאוד לפארק- 12 דקות בלבד. גם בו המחירים זולים למשפחות והחדרים מצוינים! החדרים הם בקתות עץ והשטח הוא שטח ירוק ומושלם! אחד המלונות הנעימים ביותר.

CRASH'NSTAY – Paardenstal

המלון השלישי בהמלצה שלנו הוא מלון הבקתות המצוין CRASH'NSTAY. החדרים מרווחים ומציעים אבזור משודרג של מדיח כלים, תנור, קומקום, ג'קוזי, מייבש שיער וארון בגדים. בכל החדרים יש מכונת קפה וחדר רחצה פרטי עם מקלחת ומוצרי טיפוח ללא תשלום, בחלק מהחדרים יש מטבח

פארק אפטלינג הולנד – שעות פעילות

חורף – נובמבר עד פברואר – בימים ב-ו בין השעות 11:00 עד 18:00. בימים שבת וראשון בין השעות 11:00 עד 19:00.

קיץ- מרץ עד אוקטובר – בין השעות 11:00 עד 20:00.

Powered by GetYourGuide

פארק אפטלינג הולנד – כתובת

Europalaan 1, 5171 KW Kaatsheuvel, הולנד

כדי להגיע תלכו לתחנת הרכבת של אמסטרדם ותקחו רכבת ל-Hertogenbosch. משם תמשיכו לפארק באמצעות אוטובוס. שימו לב שההגעה לבד לא קלה ואנחנו ממיליצם לכם לקנות כרטיס עם נסיעה הלוך וחזור כדי לחסוך את הזמן המיותר והטרחה

Powered by GetYourGuide

פארק אפטלינג – תמונות

אז על מה דיברנו הפעם?