שייט בתעלות של אמסטרדם – המדריך המלא להזמנת שייט באמסטרדם

שייט באמסטרדם

אמסטרדם, עיר שמפורסמת בזכות מערכת התעלות שלה והארכיטקטורה עוצרת הנשימה שלה, מציעה פרספקטיבה ייחודית על היופי והמורשת שלה באמצעות החוויה המיוחדת של שיט בתעלות. אם אתם מבקרים בעיר ורוצים לחוות אותה בצורה שונה, לא רק ללכת ברגל ולחקור אלא לשוט ולראות את העיר בזווית שונה ומיוחדת אתם חייבים לנסות שייט בתעלות של אמסטרדם לפחות פעם אחת במהלך הטיול שלכם.

שיט בתעלות אמסטרדם הוא הרבה מעבר לטיול בסירה באמצע היום, דרכו תוכלו להכיר את התרבות, ההיסטוריה והנופים המיוחדים של העיר כולה. בין אם זה הביקור הראשון שלכם באמסטרדם המהממת או שאתם חזרתם לביקור נוסף כי אין מה לעשות, מי שהיה באמסטרדם מתאהב, שיט בתעלות מציע נקודת תצפית שאין שנייה לה כדי לחוות את הקסם של אמסטרדם.

אחת האטרקציות התיירותיות ואפילו הפופולריות ביותר באמסטרדם, שהרבה תיירים מרחבי העולם וישראלים אוהבים במיוחד היא שייט בתעלות באמסטרדם שעוברות כמעט בכל העיר. למעלה מ 3 מליון תיירים מבקרים בסיור בתעלות אמסטרדם בתעלות ובגשרים המהממים. כדי לעשות לכם סדר בשיט באמסטרדם, כתבנו את המדריך שלנו שיציג את סוגי השייט הקיימים, ההבדלים, המחירים וכמובן ההמלצה שלנו כדי לשפר את הטיול באמסטרדם כולו!

מהם סוגי השייט השונים בתעלות באמסטרדם?

התעלות של אמסטרדם מציעות מגוון רחב של אפשרויות שיט, שמתאימות לכל אחד וההעדפות האישיות שלו וזה מה שהופך את חוויית השיט בתעלות לחובה במיוחד בטיול שלכם. סוגי השיטים בתעלות הזמינים נעים בין סיורים מודרכים קלאסיים עם מדריך שמסביר על כל פינה בסיור לסיוריי קונספט כמו סיורים קולינריים ועוד. כל סיור מספק את הדרך הייחודית שלו לחוות את העיר מזווית שונה ומיוחדת.

אז מהם סוגי השייט בתעלות באמסטרדם הזמינים לטיול?

שייט מודרך בתעלות באמסטרדם

סוג השיט בתעלות באמסטרדם הפופולרי ביותר הוא שייט מודרך וסיור באמצעות מדריך מקומי בסירת תיירים, שבהם מדריכים בקיאים משתפים בסיפורים מרתקים ועובדות על ההיסטוריה, התרבות והארכיטקטורה של אמסטרדם. סיורים אלה מושלמים למבקרים בפעם הראשונה שרוצים לקבל תובנות על עברה והווה של העיר ולהבין בצורה כוללת את העיר. הייתרון של שייט זה הוא שהוא זול וחוויתי אך יכול להיות מעט צפוף.

Powered by GetYourGuide

שייט פרטי בתעלות באמסטרדם

עבור אלה המחפשים חוויה אינטימית יותר, שייט פרטי בסירה באמסטרדם הוא סוג השייט שמתאים לכם. כך תוכלו לחקור את העיר בקצב שלכם בנחת ולקבוע את המסלול בדיוק כמו שאתם רוצים. הייתרון של סגנון שייט זה הוא שאתם יכולים להפוך אותו בקלות לשייט אינטימי ורומנטי יותר בו הרבה זוגות אפילו מציעים נישואין זה לזו. בין אם מדובר בטיול רומנטי או חגיגה מיוחדת, שיטים פרטיים מספקים מגע אישי להרפתקת השיט בתעלות שלכם.

Powered by GetYourGuide

שייט לילי בתעלות באמסטרדם

אפשרות שייט נוספת היא בחירה בשייט לילי שהופך את חוויית הסיור בתעלות להרפתקה קסומה בשעות הלילה לאור הירח והכוכבים. שיט מסוג זה מציע פרספקטיבה שונה על היופי של אמסטרדם. הייתרון של שייט זה הוא שלעתים קרובות תוכלו להנות מארוחת ערב מפנקת ושתייה חריפה, מה שהופך את השייט למושלם לערב רומנטי או ליציאה רגועה בלילה עם חברים בסגנון שונה וייחודי.

Powered by GetYourGuide

שייט יוקרה בתעלות באמסטרדם

למי שלא יכול להתפשר ואוהב יוקרה, תוכלו לבחור בשייט יוקרתי ורומנטי באמסטרדם באחת מסירות העץ הקלאסיות שחלקן בעלות היסטוריה בת מאות שנים. שייט זה הוא קלאסי יותר ומתאים במיוחד לזוגות אוהבים, תהנו מסירה מפנקת במיוחד לצד יין איכותי, גבינות וקרקרים איכותיים. שימו לב שמדובר בשייט פרטי, מה שמוסיף לחוויה.

Powered by GetYourGuide

שייט עם ארוחת ערב בתעלות באמסטרדם

לאלה שאוהבים לשלב סעודה עם סיור, שייט עם ארוחת ערב היא אופציה מצוינת. תוכלו לצאת לשייט בליווי שף צמוד שיפנק אתכם לאורך כל הסיור. כך תהנו מארוחות טעימות לצד נופי תעלה מדהימים, מסע קולינרי ותרבותי בלתי נשכח באמסטרדם.

Powered by GetYourGuide

שייט עם פיצות טעימות בתעלות באמסטרדם

Powered by GetYourGuide

כל סוג של שיט בתעלה מציע דרך ייחודית לחוות את התעלות האייקוניות של אמסטרדם, ומבטיח שיש משהו לכולם.

בנוסף תוכלו לבחור באפשרות לשייט עם ארוחת גבינות ויין למי שאוהב את החיים הטובים ורוצה לפנק את עצמו:

שייט בשילוב אטרקציות נוספות בעיר

שייט עם כרטיס כניסה לחוויה של הייניקן

Powered by GetYourGuide

שייט עם כרטיס כניסה למאדאם טוסו

Powered by GetYourGuide

שייט עם כרטיס כניסה למוזיאון מוקו

Powered by GetYourGuide

שייט עם כרטיס כניסה למוזיאון וואן גוך

Powered by GetYourGuide

שייט עם כרטיס כניסה למוזיאון המדע נמו

Powered by GetYourGuide

שייט עם כרטיס כניסה למוזיאון Ripley’s Believe it or Not

Powered by GetYourGuide

למה שייט בתעלות נחשב לדרך הטובה ביותר לראות את אמסטרדם?

התעלות של אמסטרדם הן הלב והנשמה של העיר, הן עוברות דרך שכונות היסטוריות ותחת גשרים ציוריים. שייט בתעלות נחשב לדרך הטובה ביותר לראות את אמסטרדם מכיוון שהוא מציע פרספקטיבה שונה, מקיפה ואינטימית, מבט על העיר שלא ניתן לחוות מהרחובות או מכל אמצעי תחבורה אחר.

ראשית, התעלות מציעות נופים מהממים של פלאי האדריכלות של אמסטרדם. דמיינו את זה- אתם יושבים בנוחות בסירה ורואים את התעלות המיוחדות מהמאה ה-17, מוזיאונים מפוארים וכנסיות שמקיפות את דרכי המים.

יתר על כן, שייט בתעלות מספק דרך מרגיעה ונינוחה לחקור את העיר. בניגוד לסיורים רגליים או רכיבה על אופניים, שייט בסירה מאפשר לכם לשבת ולהתענג על הסיור הנופים ואפילו האוכל והשתייה בשיא הנוחות ללא המולה ומהומה עם הרבה שקט מהרחובות הצפופים.

בנוסף, שייט בתעלות יספק לכם מידע מקיף על העיר כולה. סיורים מודרכים שמוצעים בשייט בתעלות של אמסטרדם מסבירים על העיר כולה ומספקים תובנות לגבי ההיסטוריה, התרבות והאדריכלות של אמסטרדם.

לבסוף, מגוון אפשרויות השייט הזמינות מבטיחות שכל אחד יוכל למצוא את שייט התעלו שמתאים בדיוק בשבילו. בין אם מדובר בסיור יום, שייט בשקיעה או מסע קולינרי, שייט בתעלות עונה על תחומי עניין מגוונים, מה שהופך אותו לחוויה האולטימטיבית באמסטרדם.

מה רואים במהלך שיט בתעלות?

הפלגה בתעלות של אמסטרדם היא כמו כניסה למוזיאון שבו כל פנייה חושפת נוף חדש וכל גשר שחוצים חושף פיסת היסטוריה מיוחדת. הנה חלק מהדברים שניתן לראות במהלך שיט התעלות:

בניינים היסטוריים ואדריכלות

תעלות אמסטרדם מוקפות במגוון מדהים של בניינים היסטוריים, שכל אחד מספר את סיפורו שלו. בין אלה נמצאים בתי התעלות הגבוהים והצרים, שהיו פעם בתי מגורים של סוחרים עשירים. הם כעת מוגנים כאתרי מורשת עולמית של אונסק"ו. כשאתם שטים בעיר, תראו גם הצצות של הכנסיות האייקוניות של העיר, כגון ווסטרקרך עם הצריח המתנשא שלה, ואודה קרק, הבניין העתיק ביותר באמסטרדם.

חיי עיר תוססים ותרבותיות

שיט בתעלה מציע הצצה ייחודית לחיי היומיום של תושבי אמסטרדם. תראו מקומיים נחים בסירות שלהם, רוכבים לאורך הרחובות או נהנים מקפה על שפת המים. התעלות מארחות גם מגוון של אירועים תרבותיים וקהילתיים לאורך כל השנה, מהתקנות אמנות ועד קונצרטים צפים.

גשרים ונתיבי מים

באמסטרדם יש מעל 1,500 גשרים, ושיט בתעלה יעביר אתכם מתחת לרבים מנפלאות האדריכלות הללו. בין הבולטים שבהם ניתן למנות את מגרה ברוג (הגשר הרזה), גשר תלוי הולנדי מסורתי המציע סצנה ציורית, במיוחד כשהוא מואר בלילה. תשוטו גם דרך תעלות פרינסנגרכט והרנגרכט האייקוניות, חלק מטבעת התעלה הראשית המקיפה את מרכז העיר, ומציעות נופים מדהימים ותמונות מהממות לחובבי הצילום.

מקומות סודיים שרק המקומיים מכירים

מעבר לאתרים המוכרים, שייט התעלות שלכם עשוי גם להוביל לאזורים פחות מוכרים בעיר, לחשוף חצרות נסתרות, גנים סודיים ובתי קפה קטנים וציוריים שאינם נגישים בקלות ברגל והתיירים לרוב לא מכירים אותם. כך תקבלו הצצה לצד השקט והאינטימי יותר של אמסטרדם, הרחק מההמולה של אזורי התיירות העיקריים.

איך לבחור את שייט התעלות המושלם?

בחירת שייט התעלות המושלם באמסטרדם תלויה בהעדפות שלכם, בזמן העומד לרשותכם ובפרטנרים לטיול. הנה כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את השייט האידיאלי באמסטרדם ולהנות ככל הניתן:

  1. נושא השייט והסגנון: בין אם אתם מתעניינים בהיסטוריה, בארכיטקטורה או סתם נהנים מאורות העיר בלילה, תוכלו למצוא את השייט שלכם. חשוב שתבינו תחילה מה אתם רוצים להשיג מהשייט ואיזה סוג הכי מתאים לכם. לדוגמה, לשייט ערב יש לעתים קרובות אווירה רומנטית, עם ארוחת ערב ואורות, בעוד שסיורים בשעות היום מתמקדים יותר במתן תובנות היסטוריות ונופים ציוריים.
  2. אורך השייט: שייט בתעלות יכול לנוע בין סיורים מהירים של שעה למסעות ארוכים יותר שנמשכים מספר שעות. אם אתם לחוצים בזמן, שייט קצר יותר יספק סקירה נהדרת של העיר וסימון וי על האטרקציה. עם זאת, אם אתם רוצים לחקור ביסודיות וליהנות מהתעלות ברגוע, בחירה בשייט ארוך יותר עשויה להתאים יותר.
  3. תוספות: חלק מהסירות מציעות הטבות נוספות כמו מדריכי שמע בשפות שונות, ארוחות או אפילו כניסה לאטרקציות. תוספות אלה יכולות לשפר את החוויה שלכם ואפילו לחסוך כסף, במיוחד אם אתם רעבים במהלך הטיול.
  4. קראו ביקורות: לבסוף, אל תשכחו לבדוק ביקורות ממטיילים קודמים. הם יכולים לספק תובנות מעולות והמלצות לגבי איכות הסיור, הידע של המדריכים והשביעות רצון הכללית מהחוויה.

לסיכום

שיט בתעלות אמסטרדם מציע חוויה אדירה והרפתקה בלתי נשכחת. מהמבנים ההיסטוריים וחיי העיר התוססים ועד לפלאי האדריכלות והאוצרות הנסתרים, שיט בתעלות מספק תצפית מקיפה על מה שהופך את אמסטרדם לייחודית כל כך. עם מגוון אפשרויות שיט זמינות, החל מסיורים מודרכים ועד שיט פרטי, יש משהו שיתאים לכל מטייל באמסטרדם. אל תשכחו להנות ולצלם מלאא תמונות!

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

אטרקציות נוספות באמסטרדם

אז על מה דיברנו הפעם?