מוזיאון ריפלי תאמינו או לא אמסטרדם – מוזיאון האשליות באמסטרדם

מוזיאון ריפלי אמסטרדם

ריפלי'ס – תאמינו או לא, היא רשת מוזיאונים מטורפת ומשונה מאוד המאפשרת לכם לראות בובות שעווה המשחזרות כל מיני אנשים ובעלי חיים ששברו שיאים משונים במיוחד, כמו מיצג בגודל אמיתי של האדם הגבוה בעולם, האדם הנמוך בעולם, אדם בעל 2 אישונים בכל עין, שלד של דוב יערות אמיתי עצום,  גולגולת אמיתית של טי רקס ועוד. אז למי המוזיאון מתאים והאם הוא חובה? כל זה ועוד בכתבה הבאה!

מוזיאון ריפליס באמסטרדם (Ripley's Amsterdam) נפתח בשנת 2016 ומיד הפך לאחד המוזיאונים הפופולאריים והמבוקשים ביותר באמסטרדם, עם תורים ארוכים שלא נגמרים, ולא סתם – הוא משתרע על פני 5 קומות שונות עמוסות בכ-500 מיצגים מיוחדים שכולם ייהנו מהם – ילדים ומבוגרים כאחד. המוזיאון מחולק למספר אזורים בהם תוכלו לראות את המיצגים המוזרים, להצטלם בזוויות משונות, אולם קולנוע המקרין סרט 5 מימדים, ואזור שלם בו תוכלו להתנסות בכל מיני פעלולים משונים.

אל תפספסו את מוזיאון ריפל'ס תאמינו או לא

בשל הפופולריות המוצדקת של מוזיאון ריפל'ס תאמינו או לא באמסטרדם, אנחנו ממליצים לכם בחום להזמין כרטיסים מראש (יש אופציה לביטול בחינם) כי אחרת, יכול להיות שתצטרכו לעמוד בתורים שאורכם מתפרס על פני הרחוב כולו (שלא נדבר על תקופות עמוסות בתיירים בהם כל כרטיסי הכניסה נגמרים מראש ואין אפשרות להיכנס בכלל). כדי להזמין כרטיסים למוזיאון ריפלי אמסטרדם עם ביטול חינם עד 24 שעות לפני תאריך הכרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להכניס את מספר האנשים, את התאריך שאתם רוצים להגיע בו וללחוץ על הכפתור הכחול שכתוב בו "Check availability" ואתם מיד תועברו לאתר מסודר ואמין דרכו ניתן להזמין את הכרטיסים המבוקשים:

מה יש לאנשים שביקרו שם לספר?

  • "חוויה מענינית ושונה משאר המוזיאונים. המייצגים מענינים והמקום מאוד נקי ומסודר. ילדים (לא ממש קטנים) יאהבו במיוחד את המקום. מומלץ לקנות כרטיסים באינטרנט."
  • "מוזיאון שנחמד להסתובב, חוויה נחמדה עם כל מיני מוצגים מוזרים ומיוחדים"
  • "עשוי היטב, מעניין ומבדר. אהבתי מאוד, וגם הנכד בן 13 😍 אהב, תזמינו כרטיסים מראש כי חיכינו בחוץ חצי שעה והיה קר🥶 "
  • "נמצא בכיכר דאם, מקום מרכזי, חוויה מקסימה לילדים קטנים וגם ליותר בוגרים, הרבה מה לראות"
  • "מוזיאון אדיר!!! הרבה מיצגים מיוחדים ומוזרים, לפנות לפחות שעתיים.. נמצא ממש על כיכר דאם. כדאי להזמין כרטיסים מראש אנשים חיכו בתור ארוך ואנחנו עקפנו אותם בלי להמתין בכלל"

כרטיסי כניסה למוזיאון ריפל'ס תאמינו או לא

כמו שכבר אמרנו, המוזיאון הזה מאוד פופולארי ומבוקש, בקרב תיירים ומקומיים כאחד, לכן, מומלץ להזמין כרטיסים מראש, עוד בטרם הטיסה שלכם, ואל דאגה, אם התוכניות משתנות תמיד אפשר לבטל את הכרטיסים ולקבל את מלוא הכסף בחזרה (עד 24 שעות לפני יום ההגעה למוזיאון).

מחיר כרטיסים למוזיאון ריפלי אמסטרדם

ילדים מתחת לגיל 4 נכנסים בחינם

לילדים בגילאים 5-15 הכרטיס יעלה €13.50

מגיל 15, כרטיס כניסה לריפלי באמסטרדם עולה €22.50.

לרכישת כרטיסים בחרו את הרכב האנשים שמגיע, את התאריך שאתם רוצים להגיע בו וללחוץ על הכפתור הכחול שכתוב בו "Check availability" ואתם מיד תועברו לאתר מסודר ואמין דרכו ניתן להזמין את הכרטיסים המבוקשים:

למי המוזיאון מתאים?

מוזיאון ריפלי תאמינו או לא מתאים לילדים ומבוגרים כאחד, אם אתם מגיעים עם ילדים בגיל ההתבגרות שבדרך כלל משתעממים בקלות, הכניסה אל ריפלי היא בגדר חובה! המיצגים המשונים במוזיאון גורמים להם לפרוח ולהנות בצורה פנומנלית ולכם תשאר מזכרת לכל החיים מהבילוי המשותף והמהנה. שימו לב שמומלץ להקדיש למוזיאון לפחות 3 שעות.

ריפליס תאמינו או לא

מוזיאון ריפלי אמסטרדם שעות פעילות ודרכי הגעה

המוזיאון נמצא במיקום מרכזי ונוח מאוד להגעה – בכיכר דאם באמסטרדם. הוא פתוח כל השבוע בין השעות 09:00 בבוקר ועד 22:00 בערב.

דלגו על התורים הזמינו כרטיסים כעת –

אטרקציות נוספות באמסטרדם

אז על מה דיברנו הפעם?