מוזיאון הצילום פום Foam אמסטרדם

מוזיאון הצילום פום Foam אמסטרדם

מוזיאון הצילום פום (Foam Photography Museum) הוא המוזיאון המושלם לחובבי הצילום באשר הם! המוזיאון מוקדש כולו לאומנות הצילום ובמהלך ביקור במוזיאון תוכלו לבקר בין תערוכות צילום קבועות שמוצגות במוזיאון כבר כמה שנים טובות וכן תערוכות מתחלפות של צלמים מוכרים יותר ומוכרים פחות.

המוזיאון יחסית חדש במונחים של מוזיאונים בהולנד, הוא נפתח בשנת -2001 ומציג צילום לכל גווניו: אמנותי, היסטורי, דוקומנטרי ועכשווי. כבר ביום פתיחת המוזיאון הוא דורג בין המוזיאונים החשובים והמובילים בעולם הצילום ומשך לעיר תיירים חובבי צילום מכל העולם, ועכשיו גם אתם יכולים לבקר בו!

Powered by GetYourGuide

מוזיאון שלם לאמנות הצילום

מוזיאון פואם הוא מוזיאון קטן יחסית, הממוקם בבית תעלה באמסטרדם ועדין – שיטוט בו יחשוף אתכם לעולם שלם של מיצגים מיוחדים ומרתקים שנתפשו בעדשתם של צלמים בעלי שם עולמי לצד כאלו שעדין לא פרצו והתפרסמו.

מוזיאון הצילום בנוי כך שבמרכזו מוצגת תערוכה מרכזית של צלם מפורסם וסביבה מוצגות תערוכות קטנות יותר שמתחלפות גם הן של צילומים מז'אנרים מגוונים – כמו צילום דוקומנטרי, צילומי אופנה, אומנתיים, עכשווי וכמובן צילום פילים, ממש כמו פעם.

אל תוותרו על ביקור בספרייה שבמקום

אם כבר הגעתם למוזיאון, אל תפספסו את הספרייה שפועלת בתוך המוזיאון, בה ניתן לעיין במאות ספרי אומנות שונים, חלקם נדירים במיוחד וחלקם מוכרים יותר (אך עדין מרגשים מאוד)

הזמנות כרטיסים למוזיאון הצילום פואם

כדאי להזמין כרטיסים מראש למוזיאון כדי לחסוך את ההמתנה בתורים שבקופות, להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם עד 24 שעות לפני הביקור במוזיאון, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

אטרקציות נוספות באמסטרדם

אז על מה דיברנו הפעם?