מוזיאון הייניקן אמסטרדם – Heineken Experience Amsterdam

מוזיאון הייניקן אמסטרדם

מוזיאון הייניקן באמסטרדם הוא מוזיאון מעולה שמציע חווית טעימות והיסטוריה עשירה.

המוזיאון ממוקם בבניין ישן שמספר את הסיפור של בירת הייניקן המוצלחת, במוזיאון תוכלו להתנסות בחוויה של הכנת בירה במבשלת בירה, לראות את המיכלים הגדולים ולהנות מבירה משובחת. המוזיאון מציג את חברת הייניקן, ההתפתחות וההיסטוריה שלה בצורה אינטראקטיבית. 

מוזיאון הייניקן חויית הייניקן (Heineken Experience)

שימו לב- בגלל שזו אטרקציה פופולרית מאוד בקרב תיירים וישראלים רבים לא תמיד ניתן להיכנס בשל מגבלת המקום או התורים הארוכים, לכן אנחנו ממליצים לכם להזמין כרטיסים מראש למרכז המבקרים של היניקן כדי להימנע מתורים ארוכים ואי נעימות מיוחרת בפספוס המקום המעולה הזה.

לרכישת כרטיסים למוזיאון הייניקן אמסטרדם:

מוזיאון הייניקן אמסטרדם- היסטוריה

המבנה בו נמצא המוזיאון הוא היה בעבר מבשלת הבירה הראשונה של חברת הייניקן המצליחה, הוא נפתח בשנה 1867 כמבשלת בוטיק בייתית ומיד גרם לכולם להתאהב בטעם המיוחד של הבירה. עם השנים ובגלל שהבירה של הייניקן החלה לתפוס תאוצה, המפעל גדל והתרחב לסניפים נוספים ברחבי העולם אך הנראות של המבשלת הראשונה נשארה קלאסית כמו שהיא. לאחר הקמת מפעל גדול לייצור בירה של הייניקן המבנה שבו נמצא המוזיאון עבר הסבה והפך למוזיאון.

מוזיאון הייניקן אמסטרדם- מה מחכה לכם במוזיאון?

מוזיאון הייניקן מסתיר בתוכו עולם ומלואו וסיפור על היסטוריה עשירה של בירה משובחת. הייחודיות של המוזיאון הזה הוא שהוא שם דגש על התנסות של המבקרים ולא רק צפייה, אתם תלמדו ותהיו שותפים בהכנת וכמובן שתיית הבירה!

הביקור במוזיאון אורך כשעתיים ותוכלו להיכנס מכל גיל אך מתחת לגיל 18 יש חובה בליווי של מבוגר.

כשתיכנסו למוזיאון תחשפו למיכלי נירוסטה ענקיים בהם מכינים את הבירה, תוכלו להיכנס לחדר ההקרנה בו תראו סרט על הכנת הבירה שמלא באפקטים מיוחדים שיכניסו אתכם לאווירה מחשמלת!

מוזיאון הייניקן אמסטרדם
Heineken Experience

מעבר לסרט המהמם כחלק מהביקור תזכו להתנסות בעצמכם וללמוד איך עושים בירה כמו מקצוענים, תלמדו על הרכיבים, תהליך התסיסה, הבישול והאריזה של המפעל.

אחרי שתתנסו בהכנת הבירה ותלמדו על ההיסטוריה הגיע הזמן לערבב את המשקה במיכלים הגדולים וכמובן לשתות את הבירה המשובחת.

מרכז המבקרים של הייניקן הוא 4 קומות של היסטוריה על המפעל ועל הייניקן עצמם, בו תראו חפצים מיוחדים, תוכלו לצפות בפרסומות של הייניקן לאורך השנים וכמו שאמרנו כבר תשתו בירה ועוד משקאות אותה מכינה חברת הייניקן בבר המיועד של המוזיאון! כחלק מהביקור במוזיאון הייניקן מגיע לכם 3 כוסות בירה צוננות ללא עלות ואם תרצו לקחת מזכרת אנחנו ממליצים לכם לקנות בקבוק בירה וכוס של היניקן.

מוזיאון הייניקן אמסטרדם – שעות פעילות:

שני עד חמישי- משעה 11:00 – 19:30.

שישי עד ראשון- משעה 10:30 – 21:00.

מוזיאון/מבשלת הייניקן (הייניקן אקספיריאנס)

מוזיאון הייניקן אמסטרדם – כתובת ודרכי הגעה:

כתובת –  Stadhouderskade 78, 1072 AE, Amsterdam.

דרכי הגעה – המוזיאון נמצא במרכז אמסטרדם בשכונת De Pijp ליד מוזיאון ואן גוך ובית אנה פרנק. תוכלו לעלות על טראם או על חשמלית ולהגיע למוזיאון, בתחנת Ferdinand Bolstraat.

בשכונת דה פייפ יש המון מסעדות, ברים, קופישופים וכמובן שוק אלברט קאופ, אנחנו ממליצים לכם לשלב את הטיול שם.

כרטיסים למוזיאון הייניקן באמסטרדם

מחיר כניסה למוזיאון הייניקן הוא כ- 25 יורו והמחיר כולל כניסה למתחם, 3 כוסות בירה ואת כל האטרקציות שנמצאות בו. כמו שכבר אמרנו המוזיאון הוא עמוס מאוד! וכדי לא להתאכזב אתם חייבים להזמין כרטיס מראש.

במוזיאון תוכלו להנות מהדרכה באנגלית לנוחיותכם.

מלונות ליד מוזיאון הייניקן ודירות ליד מוזיאון הייניקן

Studio Jan Steen

ההמלצה הראשונה שלנו היא דירה מהממת שנמצאת 700 מטר בלבד ממוזיאון הייניקן. מדובר על דירה נקייה נוחה ויפה עם דירוג מאוד גבוהה שמתאימה בעיקר לזוגות, יש בה מטבחון עם כל מה שתרצו, מקלחת נוחה, מיטה וספה וכמובן פרקט בכל הדירה.

ביקורות אחרונות הדירה הזו:

  • "מיקום מצוין, עיצוב יפה מאוד, הגינה, המיטות היו נוחות, דן מארח מעולה, דאג לכל צרכינו."
  • "ממליץ על המקום הוא זול ונוח, קרוב להכל."

The Market Retreat

הדירה השנייה המומלצת שלנו ליד מוזיאון הייניקן היא בית ההארחה דה מרקט ריטריט שנמצאת בקרבה לשוק אלברט קאופ. מבחינת מרחק היא רק 800 מטר ממוזיאון הייניקן ויש בה מרפסת לשוק. בדירה תבנו ממיטות נוחות, דק ועיצוב משגע ששם דגש לכל פרט קטן.

ביקורות אחרונות הדירה הזו:

  • "החדר מעוצב ונעים, מיקום מעולה, המון דברים בסביבה ומרחק רגלי או קצר בטראם למרכז. דיוויד מנהל הדירה בחור מקסים שרק רוצה לעזור!."
  • "הדירה נקייה ונעימה שקרובה להכל ממליצה בחום."

Hotel Nicolaas Witsen

אם אתם מעדיפים לישון במלון, הוטל ניקולאס הוא המלון שלכם. מבחינת מיקום הוא סופר מרכזי ורק 500 מטר מההייניקן באמסטרדם, הוא מציע חדרים נוחים מאוד, בר שמנצא במלון, שיורת 24/7 ובנוסף הוא ממוקם ממש קרוב לכיכר ליידספליין המטורף בו תמצאו את כל מה שאתם רק יכולים לחשוב עליו – ברים, מסעדות, קניות, קופישופים ועוד. המלון מתאים לזוגות ומומלץ להזמין מראש עם אפשרות לביטול כי לא תמיד תמצאו חדרים פנויים.

ביקורות אחרונות הדירה הזו:

  • "נהננו מאד מהמלון מקבלת הפנים והאדיבות של הצוות."
  • "מלון נוח שקרוב להכל, צוות מעולה וחדרים מרווחים- שווה כל שקל!".

Hotel Asterisk, a family run hotel

המלון האחרון, הרביעי בהמלצה שלנו על מלון ליד הייניקן באמסטרדם הוא המלון אסטריסק שנחשב למלון 3 כוכבים סופיריור. המלון עצמו בנוי על 2 בניינים משוחזרים מהמאה ה-19 במרכז אמסטרדם, מבחינת מיקום הוא 300 מטר מהייניקן וקרוב לעוד מלא אטרקציות כמו הרייקמוזיאום אמסטרדם. נחדרים מעוצבים בעיצוב נקי ועברו שידרוג כך שתהנו ממלון חדיש ונוח.

ביקורות אחרונות הדירה הזו:

  • "אנשי הצוות מזמיני פנים, לבביים ושמחו לספק תשובות לשאלותיי. בנוסף הציעו לשמור לי את המזוודות אחרי הצ'ק אאוט עד שעה 12 בלילה (שזה היה ממש נחמד), מיקום פשוט מעולה, מרחק של 5-10 דקות לשוק אלברט קאופ, שכונת דה פייפ ואזור המוזיאונים (המון מסעדות, פאבים וברים באזור), ועם ממש רוצים אז מלא תחבורה ציבורית במרחק של 10 דקות נסיעה לכיכר דאם. יש גינת משחקים קטנה ליד המלון למשפחות עם ילדים קטנים וסביבת המלון הצמודה ממש שקטה בלילה."
  • "מקומ נמצא במרכז. מאטרו, טראם ואוטוביסים לייד המלון . בערב אפשר להגיע תוך 5 דקות לכול הברים ומקומות ביליים. במלון חדרים נקיים וצוות אדיב."

טיפים והמלצות ממבקרים קודמים

  • "חובה לרנות כרטיסים מראש יש תורים ארוכים ולפעמים אי אפשר להיכנס ללא כרטיס מראש".
  • "זה אחד המוזיאונים הטובים שהייתי בהם והבירות שמחלקים במרום עשו לי ראש חבל על הזמן".
  • "ממליץ לקנות שם בקבוק בירה עם תווית מיוחדת שמדפיסים עליה את השם שלכם".
  • "תקנו בקבוק בירה וכוס, מדפיסים על זה את השמות שלכם וזה אחלה מזכרת".
הייניקן אמסטרדם

אטרקציות נוספות באמסטרדם

אז על מה דיברנו הפעם?