כיכר רמברנדט אמסטרדם – כל מה שאתם חייבים לדעת

כיכר רמברנדט אמסטרדם

כיכר רמברנדט (Rembrandtplein), השוכנת במרכז של אמסטרדם, היא כיכר מרכזית שמרכזת המון מסעדות, קופישופים ונחשבת לנקודה תיירותית מאוד בעיר. הכיכר קרויה על שם הצייר ההולנדי המפורסם רמברנדט ואן ריין ובעבר הייתה שוק חלב קטן שעם השנים הפך לאחד היעדים הדינמיים והפופולריים ביותר באמסטרדם.

כיכר רמברנדט הוא נחשב למרכז הומה לבילוי לילי שמאגד המון מקומות מעולים ומתאים למי שרוצה לחגוג בעיר.

מהפסל האייקוני של רמברנדט הצופה על הכיכר ועד בתי הקפה התוססים, המסעדות וחיי הלילה שמחיים את האזור, כיכר רמברנדט מגלמת את רוחה של אמסטרדם.

מהו הסיפור שמאחורי כיכר רמברנדט?

סיפורה של כיכר רמברנדט עשיר וצבעוני כמו העיר אמסטרדם עצמה. במקור נקראה "כיכר החמאה", או שוק החמאה כי הייתה שוק חלב לתושבי העיר. ב-1668, הכיכר שימשה כשוק למוצרי חלב שהביאו חקלאים מהכפרים שמסביב לאמסטרדם. עם חלוף השנים, הכיכר עברה שינויים משמעותיים, המשקפים את צמיחת העיר ואת הצרכים החברתיים המשתנים. עם תחילת המאה ה-20, הכיכר התרחבה ובנו בה מלונות, מסעדות וחנויות. היא סימנה עידן חדש של מסחר. בתקופת השינוי הזו שונה שם הכיכר לכבוד רמברנדט ואן ריין, הצייר ההולנדי האגדי שהפך את אמסטרדם לביתו. פסל של רמברנדט הוצב במרכז הכיכר ב-1876, וביסס את זהותה החדשה כציון דרך תרבותי.

כיכר רמברנדט אמסטרדם

מה אפשר לראות ולעשות בכיכר רמברנדט?

כיכר רמברנדט, והכיכרות האחרים כמו כיכר דאם וכיכר ליידספלין היא לא רק כיכר, היא חוויה שלמה שאתם המטיילים חווים. בכיכר תחוו את השילוב של היסטוריה, אטרקציות תרבותיות, בידור, אוכל טוב ומלונות מעולים. הכיכר מציעה משהו לכולם, בין אם אתם חובבי היסטוריה, חובבי אמנות, או פשוט מחפשים להעביר לילה מעניין בחוץ, כיכר רמברנדט הוא המקום שלכם.

הנה חלק מהדברים שתוכלו לראות בכיכר:

סיור בפסל האייקוני של רמברנדט

בלב הכיכר ניצב הפסל המרשים של רמברנדט ואן ריין, מחווה לצייר האמן שהותיר חותם על עולם האמנות. הפסל, שנחשף ב-1876, משמש כנקודת מוקד למבקרים ומקומיים כאחד. הוא סמל למורשת האמנותית העשירה של הכיכר. סביב הפסל, תמצאו לעתים קרובות אמני רחוב שונים.

בתי הקפה והמסעדות

כיכר רמברנדט ידועה בסצנת הקולינריה התוססת שלה. בתי הקפה והמסעדות שמסביב מציעים שפע של מאכלים, החל מאוכל הולנדי מסורתי ועד מטבח בינלאומי- המבורגר, סושי, בשר, איטלקי ועוד. אם בא לכם עצירת קפה או ארוחה מפוארת במסעדה יוקרתית, הכיכר תספק לכם מענה. תאכלו ותהנו מהאווירה של הכיכר.

אם אתם חובבי סטארבקס תוכלו להיכנס לסניף הענק שיש בכיכר ולהנות מהקפה המוכר, יחד עם WIFI.

קניות באמסטרדם

הכיכר היא גם אזור מעולה לאוהבי הקניות. מחנויות בוטיק ועד לחנויות ברחוב, האזור סביב כיכר רמברנדט מציע חווית קניות מגוונת. בין אם אתם מחפשים מזכרות ייחודיות, בגדים של מותגים או מוצרים אומנותיים, אתם בטוח תמצאו משהו שתאהבו.

חיי הלילה בכיכר

בלילה, כיכר רמברנדט הופכת לאחד מיעדי חיי הלילה המובילים באמסטרדם. הברים והמועדונים סביב הכיכר נפתחים ואז מתחילה החגיגה האמיתית. תוכלו למצוא מקומות של מוזיקה חיה, טכנו, ברי קוקטיילים, קופישופים ועוד. זה המקום המושלם להעביר יציאה בערב, לרקוד כל הלילה, לפגוש אנשים חדשים ולחוות את האנרגיה התוססת של אמסטרדם.

כיכר רמברנט - Rembrandtplein

מלונות מומלצים בכיכר רמברנדט

אטרקציות ליד כיכר רמברנדט

אם יש לכם זמן ואתם רוצים להנות מאטרקציות באמסטרדם, כנסו לעמוד האטרקציות שלנו ותבחרו את זו שאתם הכי אוהבים.

דרכי הגעה לכיכר רמברנדט

בתחנה המרכזית של אמסטרדם, טראם מספר 9 ייקח אתכם ללב הכיכר, תרדו בתחנת רמברנדט. ניתן גם להגיע בהליכה רגלית קצרה מכיכר דאם. כתובת הכיכר – 1017 CT אמסטרדם, הולנד.

לסיכום

כיכר רמברנדט, עם הרקע ההיסטורי העשיר שלה, סצנת הקולינריה התוססת וחיי הלילה הדינמיים, מגלמת באמת את רוח אמסטרדם. בין אם אתם מבקרים בחודשי הקיץ החמים וההומים או בעונת החורף החמימה והחגיגית, כיכר רמברנדט מבטיחה חוויה בלתי נשכחת. היא עומדת לא רק כנקודת ציון שחובה לבקר בה, אלא גם כעדות לקסם של אמסטרדם.

אטרקציות נוספות באמסטרדם

אז על מה דיברנו הפעם?