הצינוק של אמסטרדם – דאנג'ן אמסטרדם

הצינוק של אמסטרדם - דאנג'ן אמסטרדם

דאנג'ן אמסטרדם או מוזיאון האימה אמסטרדם הוא מוזיאון מסתורי ומיוחד מאוד שמבקש להחזיר את המבקרים בו אל ההיסטוריה האפלה והגותית של הולנד, אי שם לפני 500 שנים. במהלך סיור במוזיאון האינטראקטיבי, הצינוק של אמסטרדם, תחזרו אחורה בזמן לעבר תקופה בה האינקוויזיציה הספרדית שלטה בכנסיה ובאירופה כולה, ותראו את התעלולים של שודדי ים, מכשפות ועוד פושעים אחרים שאורבים לתושבים המפוחדים שגרים בכפרי הדייגים והעיירות השונות על שפת האוקיינוס.

הצינוק של אמסטרדם, או בשמו הלועזי The Dungeons, הוא חלק מרשת מוזיאונים בינלאומית הלוקחת אתכם למסלול אפל ומפחיד בו יגיחו שחקנים מחופשים שיוסיפו לחוויה המפחידה מיימד נוסף של פחד. בין הדמויות שתפגשו בדאנג'ן אמסטרדם ניתן למנות רוחות רפאים, מכשפות מרושעות ואפילו דמות מקומית מפורסמת – רמברנדט. במהלך הסיור במוזיאון אתם תסעו ברכבת הרים מפחידה, תשוטו בתעלות מים מצמררים, תעברו במבוך איימים ותיפגשו במכשירי עינויים הזויים, כל זה כמובן מלווה באפקטים קוליים וחזותיים שיהפכו את החוויה הזו לחוויה מפחידה באמת.

למי מתאים להיכנס למוזיאון האימה של אמסטרדם?

כמו שהשם מרמז, הביקור במוזיאון מומלץ לחובבי האימה בלבד, שגם אלו, כנראה שלא יצאו מהמוזיאון אדישים לחלוטין למה שהם ראו. אם אתם בעלי לב חלב, תשקלו לוותר על דאנג'ן אמסטרדם. כמובן שאם תבחרו להיכנס אל המוזיאון, צוות המוזיאון יספק לכם חוויה מיוחדת ומשונה שתזכרו למשך שנים רבות, ואף תצחקו על עצמכם לאחר שתצאו ממנו😉

שימו לב שלאנשים הסובלים מבעיות לחץ דם או בעיות לב שונות, מומלץ לוותר על המוזיאון הזה. כמו כן, הכניסה למוזיאון היא רק לילדים מעל גיל 10.

מחירים ורכישת כרטיסים לדאנג'ן אמסטרדם

המקום עמוס מאוד כמעט בכל שעות היום ומומלץ לחסוך את התורים האלו על ידי רכישת כרטיסים מראש, מה גם שניתן לבטל את הכרטיסים בחינם עד 24 שעות לפני הביקור ולקבל את מלוא הכסף בחזרה.

לרכישת הכרטיסים, בחרו את התאריך ומספר האנשים שתהיו ותלחצו על הכפתור הכחול שכתוב בו "Check availability" הלחיצה תעביר אתכם לאתר המוכר והאמין גט יור גיילד, בו תוכלו לרכוש את הכרטיסים באופן מאובטח וכמובן להנות מביטול חינם במידת הצורך.

Powered by GetYourGuide

שימו לב שאם אתם מתכננים לבקר במהלך הטיול גם במוזיאון מאדאם טוסו באמסטרדם, אתם יכולים לרכוש אל 2 האטרקציות כרטיס אחד במחיר מוזל:

מה אנשים שביקרו במקום חושבים עליו?

  • "חוויה מגניבה, מלחיצה, מפחידה, וקורעת מצחוק! לכו על זה!"
  • "זה נראה כמו עוד חוויה סקסיסטית ששמורה לעיר הפרוצה הזו אבל לא… ! זו כניסה לשנים היסטוריות בהן היו עלמות ואדונים, מכשפות ומרטפים.. חוויה מפחידה ומלחיצה באופן עקבי מצחיק וזכיר"
  • "כייף כייף כייף, היינו עם ילדים בגיל 15 ו 18 נהנו, יש שיתוף של הקהל. נהדר"
  • "חוויה מיוחדת מאוד שמספרת את סיפור האינקוויזיציה, מדובר על מעין הצגה בחדרים שונים עם דמויות שונות, כל דמות מספר סיפור שונה כשהאווירה מאיימת, כל זה בשיתוף הקהל והמון משחקי מילים ומשפטים מצחיקים. מתאים יותר למבוגרים יותר (מעל גיל 16) ובטוח לא לילדים קטנים יותר. עדיף להזמין מראש כרטיסים כי יש תור ארוך בקופות"
  • "חוויה מגניבה המדמה את תקופת האינקביזיציה והעינויים. במקום מופעים חיים עם שחקנים המספרים חוויות וסיפורי אימה מאותה תקופה. הקהל שותף מלא לפעילות, מבוכים, המחזות, ומופעי אימה. אנגלית קלילה מתאים לילדים"
Powered by GetYourGuide
Powered by GetYourGuide

אטרקציות נוספות באמסטרדם

אז על מה דיברנו הפעם?