גן החיות ארטיס אמסטרדם – ARTIS Zoo Amsterdam

גן החיות אמסטרדם - ARTIS

גן החיות ארטיס, או בשמו המוכר גן החיות המלכותי של אמסטרדם הוא אחד מגני החיות המומלצים ביותר בעולם ונחשב לביקור חובה עבור כל מי שנמצא באמסטרדם. בגן החיות ארטיס תוכלו לצפות במאות מינים שונים ומיוחדים במיוחד של בעלי חיים ולהנות מחוויה שונה ממה שיש לעיר להציע. גן החיות של אמסטרדם מתאים לכל המשפחה והוא נמצא במרכז אמסטרדם כך שההגעה אליו נוחה במיוחד.

גן החיות ארטיס

כרטיסים לגן החיות ארטיס אמסטרדם

גן החיות ארטיס אמסטרדם – היסטוריה

בעבר הולנד הייתה מעצמה ימית והספנים ההולנדים הביאו עימם להולנד זני חיות מיוחדים כאלו שלא נראו לעולם במדינה, ובשנת 1980 הוחלט לאסוף את כל החיות שהביאו ולשים אותם יחד במבנה מיוחד הלוא הוא גן החיות של אמסטרדם כדי שכל התושבים והמבקרים יוכלו לצפות בחיות המרהיבות הללו.

גן חיות אמסטרדם

מה מחכה לכם בגן החיות אמסטרדם – גן החיות נטורה ארטיס מגיסטרה ?

גן החיות באמסטרדם הוא אחד מהמרשימים ביותר בו נמצאים מאות זנים של בעלי חיים, תוכלו להנות מפרפרים מיוחדים בבית הפרפרים בגן החיות, לראות חיות שקשורות לעולם המים במתחם עולם הים, האקווריום בו ניתן תצפו בדגים מזנים מיוחדים ובחיות ים נוספות, תהנו ממתחם היונקים הייחודי למוזיאון ועוד.

כרטיסים לגן החיות ארטיס אמסטרדם

מה רואים בגן החיות של אמסטרדם?

בכניסה לגן החיות תראו את השערים המיוחדים שעליהם יש נשרים מזהב שישר יכניסו אתכם לאוירה המיוחדת, מיד תשמעו את הקולות של כל החיות ותבינו שמחכה לכם חוויה מיוחדת במינה.

סלע הקופים

בתחילת גן החיות תוכלו ללכת לסלע הקופים, זהו המתחים שבו נמצאים הקופים, קופי מקוק יפני קטנים, אורנגאוטנים ושימפנזים. תראו מתחם ענק מלא בקופים אנרגטיים ושובבים.

גן חיות באמסטרדם

משפחת החתולים בגן החיות ארטיס אמסטרדם

במרחק הליכה קצר תגיעו למתחם החתולים. שימו לב שלא מדובר בחתולי רחוב כמו שישר חשבתם אלא בזנים מיוחדים של טיגריסים, נמרים, פנתרים, אריות ועוד. תרגישו את העוצמה והכוח שלהם. מבעד לכלוב זכוכית משוריינת תוכלו להרגיש כמה שיותר קרוב משפחת החתולים.

גן החיות של אמסטרדם

ביתן הפרפרים

בהמשך הטיול שלכם בגן החיות ארטיס תגיעו לביתן הפרפרים המהמם! זהו ביתם של למעלה מ – 300 מינים שונים של פרפרים צבעוניים ומיוחדים שפשוט עפים להם יחדיו. בביקור שלכם בביתן הפרפרים תתכוננו להתפעם מהיופי המרהיב של המקום.

מתחם הים – האקווריום של גן החיות ארטיס

מתחם עולם הים של גן החיות הוא חוויה צבעונית בפני עצמה. תוכלו לראות מגוון ענק של יצורים ימיים, מדגים ועד מגוון חיות ם אחרות ששוחים באקווריומים. תוכלו לצפות בסוסי ים, אלמוגים, כוכבי ים, כרישים, כלבי ים ועוד.

בנוסף במתחם עצמו יש מוזיאונים שתוכלו לבקר בהם כחלק מהשהות בגן החיות:

המוזיאון הגאולוגי 

המוזיאון הגאולוגי שנמצא במתחם יחשוף אתכם למגוון רחב של אבנים עתיקות, גבישים, אבני חן ועוד מתקופות עתיקות שונות.

המוזיאון הזואולוגי 

המוזיאון הזואולוגי שנמצא במתחם ילמד אתכם על היחסים בין האדם לטבע. תוכלו לראות במוזיאון שלדים ותמונות של בעלי חיים שונים.

הגן הבוטני 

הגן הבוטני הוא גן גדול ומרשים בו תוכלו לראות מגוון רחב של צמחים מיוחדים מעולם זה מתאפשר באמצעות חממות ומבנים ניוחדים שנותנים לכל צמח את סביבת הגידול שלו.

הפלניטריום

מתחם נוסף בו תוכלו לבקר בגן החיות הוא הפלנטריום. בו תרגישו שאתם במסע בין גלקסיות שונות ותראו מקרוב את הכוכבים בשמיים.

מוזיאון מיקרופיה

מוזיאון נוסף שקיים בגן החיות הוא מוזיאון מיקרופיה, מוזיאון מדע מודרני שבו תוכלו לראות יצורים תאיים ומיקרואורגניזמים ממש קטנים באמצעות מיקרוסקופים קטנים. שימו לב שתצטרכו לקנות כרטיס כניסה נוסף למתחם זה והכרטיס לגן החיות לא כולל כניסה למתחם.

גן חיות ארטיס

הפנינג קיץ בגן החיות ארטיס

אם אתם מגיעים בקיץ לגן החיות ארטיס אמסטרדם, בחודשים יוני – אוגוסט בימי שבת תהנו מהפנינג מיוחד הכולל אוכל, פעילויות לכל המשפחה, הרצאות והופעות במדשאה של גן החיות.

כרטיסים לגן החיות ארטיס אמסטרדם

כמו שהבנתם ביקור בגן החיות של אמסטרדם הוא חובה עבור כל מי שנמצא בעיר ובשל כך לא תמיד יהיה לכם מקום להגיע לביקור. בדיוק בגלל זה אנחנו ממליצים לכם לרכוש כרטיסים מראש כדי להימנע מאי נעימויות או מתורים ארוכים ומתישים.

לינק לרכישת כרטיסים לגן החיות ארטיס:

ארטיס אמסטרדם

גן החיות ארטיס אמסטרדם – שעות פעילות :

נובמבר עד מרץ – מהשעות 9:00 – 17:00.
במרץ עד נובמבר- מהשעות 9:00 – 18:00. בימי שבת בחודשים יוני עד אוגוסט, המתחם פתוח עד השקיעה.

גן החיות ארטיס אמסטרדם – דרכי הגעה :

תוכלו לעלות על רכבת חשמלית בקווים 9 ו -14 ולרדת בתחנת Plantage Kerklaan .

כתובת גן החיות – Plantage Kerklaan 38-40, 1018 CZ, Amsterdam.

מחיר כרטיס לגן החיות ארטיס

מחיר הכרטיסים הוא 26 יורו לאדם מעל גיל 10, בין גילאים 3-9 המחיר הוא 20 יורו ומגיל 3 ומטה הכניסה חינם. המוזיאון השני, מוזיאון מיקרופיה יעלה תוספת של 15 יורו למבוגר או 13 יורו לילדים בין גילאים 3-9.

כמה זמן לוקח הביקור בגן החיות?

תוכלו להעביר חצי יום בגן החיות כי יש כל כך הרבה שניתן לראות בו

לאיזה גילאים גן החיות מתאים?

גן החיות של אמסטרדם מתאים לכל הגילאים, גם לילדים וגם למבוגרים

אם אתם מחפשים אטרקציות באמסטרדם תוכלו ללכת למוזיאון נמו או למוזיאון מוקו באמסטרדם.

אטרקציות נוספות באמסטרדם

אז על מה דיברנו הפעם?