אטרקציות באמסטרדם למשפחות – כל האטרקציות המומלצות באמסטרדם עם ילדים

אטרקציות באמסטרדם למשפחות

כמו בכל תכנון של טיול משפחתי, גם כשמגיעים לאמסטרדם עם הילדים מומלץ לדעת מראש מהן האטרקציות באמסטרדם למשפחות שכדאי להכיר ולבקר בהן במהלך הטיול. במיוחד בשביל זה, אספנו עבורכם את כל האטרקציות באמסטרדם לילדים ובכלל, למשפחות. תהנו 😇

>> אל תפספסו את הכתבה של המלונות באמסטרדם למשפחות

שיט בתעלות – לראות את אמסטרדם מזווית מיוחדת

אחת הדרכים המרתקות ביותר לחוות את אמסטרדם היא בשייט תעלות מיוחד ששמור רק לאמסטרדם, מה שהופך שיט בתעלות לנקודת חובה לכל אחד במהלך החופשה באמסטרדם והכי חשוב הוא שכולם יימצאו בו עניין- ילדים, מבוגרים ואפילו מתבגרים עקשנים. שייט ברשת התעלות העצומה של העיר, מציע לכם נקודת תצפית ייחודית על ההיסטוריה של העיר, גשרים מקסימים, רחובות מיוחדים ובתי סירות ציוריים. כל מה שניתן לראות בטיול רגלי ארוך, מבלי לשבור את הרגליים.
בין אם תבחרו בהפלגה בשעות היום תחת כיפת השמיים הפתוחה או בשייט מקורה לילי לעיני באורות העיר.

יש המון סוגי שייט באמסטרדם, חלק עם ארוחת ערב, חלק עם הדרכה וחלק פרטיות, לרשימת כל סוגי השייט בעיר, אנחנו ממליצים לכם לקרוא את הכתבה המפורטת שהכנו לכם >>

פארק וונדלפארק

פארק וונדלפארק הוא פארק ענקי שמשמש את המקומיים והתיירים כמום מפלט שקט באמצע היום במיקום מצוין. הפארק הוא אטרקציה שפשוט אסור לכם לפספס בזמן הביקור בעיר במיוחד למי שמגיע עם ילדים קטנים שאתם רוצים להעניק להם מקום בו הם יכולים לרוץ ולהשתולל בזמן שאתם נחים. אנחנו ממליצים לכם להגיע לכאן עם שמיכה או מגבת שיהיה לכם נוח לשבת עליהם, גבינות הולנדיות טעימות ומאכלים שמתאימים למשפחה ולהעביר יחד אחר צהריים רגוע ונעים, הרחק מהרעש והמון האנשים. לילדים שיגיעו לכאן יש המון משחקים ואטרקציות. בקיצור – אל תפספסו!

מאדאם טוסו אמסטרדם

אין אחד שלא מכיר את רשת המוזיאונים המצליחה מאדאם טוסו. באמסטרדם, סניף הרשת נמצא בכיכר דאם המרכזי וביקור בו הוא חובה, במיוחד למשפחות שטסות לאמסטרדם ומחפשות אטרקציות שיתאימו לכל המשפחה. אם אתם מגיעים לאמסטרדם, אל תפספסו ביקור במוזיאון מאדאם טוסו, הכולל אוסף בובות של דמויות מוכרות רבות, כמו טיילור סוויפט, ודמויות מקומיות מוכרות כמו משפחת המלוכה ההולנדית, ואן גוך, רמברנדט ועוד. כמו כן, בקומה העליונה קיימת תצפית מרשימה על הכיכר והאזור כולו, אז אם אתם נכנסים למוזיאון אל תוותרו עליה.

לקריאה נוספת על מאדאם טוסו לחצו כאן >>

שימו לב שתורי הכניסה למוזיאון ארוכים מאוד, והזמנת כרטיסים מראש היא בגדר חובה (התור יכול להגיע בקלות לחצי שעה ואפילו שעה). להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide

ריפליס תאמינו או לא

ריפליס הוא מוזיאון שהוא קצת מוזר וממש מגניב. הוא מציג כל מיני שיאי גינס מוזרים שאנשים שברו והחיים שלכם היו ממשיכים כרגיל גם אם לא הייתם מכירים אותם, ועדין, לראות את זה במוזיאון זו חוויה שלא תרצו לפספס. לדוגמא, תוכלו לראות במוזיאון מיצג בגובה מלא של האדם הגבוה ביותר לצד האדם הנמוך ביותר בעולם, האדם עם האוזניים הגדולות ביותר וזה עם הצוואר הארוך ביותר או התנוך הרחב ביותר – כמו שאמרנו כבר בהתחלה, מוזיאון מוזר שכזה.

המוזיאון מתאים למשפחות שמחפשות אטרקציות שמתאימות לכל המשפחה, ורוצים לשבור את הקרח ולהנות מחוויה שטותית ומצחיקה, כזו שמתאימה לתחושה הכללית באמסטרדם.

לקריאה נוספת על ריפליס לחצו כאן >>

כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

הצינוק של אמסטרדם

אם אתם מטיילים עם מתבגרים שבקטע של אימה ופחד, הצינוק של אמסטרדם היא הדרך שלכם להעביר בילוי משפחתי בעיר (ולכו תדעו אולי מהפחד והאימה תצאו עם סיפורים לנכדים😉😉) הצינוק מדמה את ימי הביניים באמסטרדם, עמוסת המכשפות הספרדיות, שודדי הים והפושעים הרעים שמסתובבים בכל פינה ועלולים להבהיל או להוות איום למבקרים בו. חוויה מושלמת למשפחות שאוהבות אקשן ואימה.

לקריאה נוספת על אמסטרדם דאנג'ן לחצו כאן >>

כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

A'DAM Lookout – התצפית הכי מיוחדת בעיר

אחת האטרקציות המיוחדות והאהובות ביותר בעיר היא תצפית A'DAM Lookout הממוקמת על מגדל שנמצא במרחק הפלגה קצרה במעבורת חינמית מתחנת סנטרל המרכזית. התצפית מציעה נופים פנורמיים על העיר כולה והשיא לחובבי הריגושים הוא הנדנדה "Over the Edge", שבה תוכלו להתנדנד הלוך ושוב מעבר לקצה המגדל ולהצטלם כמו תיירים מצוינים.

לקריאה נוספת על A'DAM Lookout לחצו כאן >>

המקום הזה עמוס מאוד, במיוחד בשעות השקיעה שנחשבות לפופולאריות יותר, ולכן הזמנת כרטיסים למקום הוא בגדר חובה! להזמנת כרטיסים בחרו את כמות והרכב האנשים שמגיעים ובחרו את התאריך המתאים לכם לבקר באדם לוקאאוט המיוחד, תזכרו שתמיד ניתן לבטל את הכרטיסים עד 24 שעות לפני ההגעה ולקבל זיכוי כספי מלא:

לכל האטרקציות בעיר לחצו כאן >>

למציאת המלון המושלם לחצו כאן >>

אז על מה דיברנו הפעם?