אטרקציות באמסטרדם לצעירים

אטרקציות באמסטרדם לצעירים

אמסטרדם, עיר החופש והאפשרויות הבלתי נגמרות היא ה-יעד לצעירים שרוצים לנוסע לחופשה עם חברים ולנקות את הראש. יש כל כך הרבה אפשרויות ודברים שפשוט חייב לעשות במהלך החופשה עם החברים באמסטרדם, שזה דרש מאיתנו לעשות לכם כתבה מסודרת ומפורטת, אז קדימה – בואו נתחיל 👇

שייט בתעלות של אמסטרדם עם פיצה ובירה

אף טיול של צעירים באמסטרדם לא מושלם בלי שייט בתעלות עם פיצה ובירה
אף טיול של צעירים באמסטרדם לא מושלם בלי שייט בתעלות עם פיצה ובירה

תדמיינו לעצמכם רגע בו אתם יושבים בסירה נחמדה (בחורף היא גם מקורה) עם כוס בירה קרה ביד אחת ובשנייה פיצה חמה וטעימה? (ובין ביס לביס מעבירים את הג'וני בין החברים😉) ועכשיו תפסיקו לדמיין ותזמינו כרטיסים, כי זה לא חלום – זה לגמרי מה שקורה באמסטרדם! כל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין לכם ולחברים שייט בתעלות אמסטרדם, בתאריך שאתם רוצים, ולהגיע בזמן.

לסוגי שייט בתעלות שונים לחצו כאן >>

שימו לב שלא ניתן לעלות על השייט אם לא מזמינים כרטיסים מראש, להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide

הצינוק של אמסטרדם – דאנג'ן אמסטרדם

אם אתם מגיעים לאמסטרדם ורוצים להריץ דאחקות אמיתיות על החבר הפחדן שבחבורה- אל תוותרו על הצינוק של אמסטרדם (רק תזהרו לא לצאת החבר הפחדן 😉) הדאנג'ן ייספק לכם הצצה נדירה לימי הביניים באמסטרדם, תקופה שבה שלטו מכשפות, פושעים ושודדי ים ספרדים מפחידים בעיר. במהלך הביקור במקום אתם בעצם עוברים בחדרים השונים, כשבכל רגע נתון יכולה לקפוץ עליכם מכשפה מרשעת, שודד ים חצוף או סתם אביזר מלחיץ במיוחד. בקיצור, אסור לפספס!

לקריאה נוספת על דאנג'ן אמסטרדם לחצו כאן >>

הצינוק של אמסטרדם היא אטרקציה מאוד פופולארית באמסטרדם, וכדי לחסוך את תורי הכניסה הארוכים הזמנת כרטיסי כניסה היא מומלצת מאוד, במיוחד אם אתם מגיעים בעונות המתויירות (אביב, קיץ, סתיו ותקופת הכריסמס) כי בתקופה הזו התורים לאטרקציות באמסטרדם פשוט לא נגמרים. להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון הייניקן אמסטרדם – Heineken Experience Amsterdam

חווית הייניקן שבאנגלית נקראת Heineken Experience (תודו שזה נשמע יותר מושך מעברית😉) הוא ספק מוזיאון ספק מבשלה אמיתית, בה תוכלו לטעום בירות טעימות ולהנות מחצי יום חוויתי וכיפי שלא תשכחו, ואנחנו בטוחים שיספק לכם המון כיף וחוויות שתזכרו לשנים רבות. כשתגיעו למקום תעברו הדרכה קלילה על תהליך ייצור הבירה ובסופה יחכה לכם טעימות מפנקות של 3 כוסות בירה שונות.

לקריאה נוספת על Heineken Experience לחצו כאן >>

אנחנו ממליצים לכם בחום להזמין מקום מראש כדי לא לחכות בתורים הארוכים שיש בכניסה למקום, שימו לב שהכרטיסים ניתנים לביטול והחזר מלא, אם מבטלים אותם עד 24 שעות לפני הביקור בחווית הייניקן הפופולארית, כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

פארק האפטלינג (Efteling)

פארק האפטלינג לא סתם זכה בפארק הכי טוב בעולם
פארק האפטלינג לא סתם זכה בפארק הכי טוב בעולם

פארק האפטלינג הוא אחד מפארקי השעשועים המובילים והמוכרים באירופה כולה, והוא נמצא במרחק של שעה נסיעה מאמסטרדם. ותקשיבו לנו, אם אתם מגיעים עם חברים צעירים לטיול באמסטרדם אתם פשוט חייבים להגיע אליו! הפארק כולל 37 מתקנים שונים ומגוונים, כולם בנושאי אגדות מפורסמות שגדלנו עליהם – כמו שלגיה, היפיפייה הנרדמת ועוד.

לקריאה נוספת על פארק האפטלינג לחצו כאן >>

לפעמים אנשים בוחרים לוותר על ביקור בפארק האפטלינג בגלל המרחק מהעיר, אבל אנחנו מצאנו לכם את הפתרון המושלם! כרטיסי כניסה לפארק והסעה הלוך חזור ממרכז אמסטרדם, ככה שלא תצטרכו להסתבך עם השכרת רכב ונסיעה בתחבורה ציבורית עם החלפות משונות של כלי תחבורה, פשוט מגיעים למקום המפגש של ההסעה והיא לוקחת אתכם עד הכניסה לפארק ומחזירה. להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון ריפלי תאמינו או לא אמסטרדם

ריפליס הוא מוזיאון מוזר ומגניב שמציג כל מיני שיאי גינס מוזרים שאנשים שברו, כמו מיצג בגובה מלא של האדם הגבוה ביותר והאדם הנמוך ביותר בעולם, האדם עם האוזניים הגדולות ביותר וזה עם הצוואר הארוך ביותר. בקיצור, הבנתם את הרעיון. אנחנו ממליצים לכם להיכנס למוזיאון ריפלי בזמן ביקור באמסטרדם עם חברים ופשוט לתת לעצמכם רגע של נחת והרבה צחוקים שאתם עוברים בין המיצגים המשונים, ואל תשכחו לבוא עם סוללה מלאה כי כמות התמונות שתוציאו מהמקום הזה היא לא נורמלית ותלווה אתכם שנים רבות.

לקריאה נוספת על ריפליס' לחצו כאן >>

גם כאן אנחנו ממליצים לכם להזמין כרטיסים מראש, כדי לחסוך את תורי הכניסה הארוכים. להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide

מאדאם טוסו

אחת האטרקציות שאסור לפספס באמסטרדם היא ביקור במוזיאון מאדאם טוסו, במיוחד אם אתם טסים עם חברים, כי מובטח לכם חוויה מצחיקה ובלתי נשכחת. אין אחד שלא מכיר את רשת המוזיאונים מאדאם טוסו המצליחה והמיוחדת. באמסטרדם, סניף הרשת נמצא במיקום הכי מרכזי שיש – בכיכר דאם! המוזיאון כולל מעל 200 בובות של דמויות מוכרות רבות, כמו טיילור סוויפט, ודמויות מקומיות מוכרות כמו משפחת המלוכה ההולנדית, ואן גוך, רמברנדט ועוד.

לקריאה נוספת על מאדאם טוסו לחצו כאן >>

שימו לב שתורי הכניסה למאדאם טוסו ארוכים מאוד, והזמנת כרטיסים מראש היא בגדר חובה (התור יכול להגיע בקלות לשעה המתנה). להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide

אז על מה דיברנו הפעם?