אטרקציות באמסטרדם לזוגות

אטרקציות באמסטרדם לזוגות

אם אתם מגיעים לטיול כזוג באמסטרדם, תדעו שיש לכם המון מה לעשות ולראות. בכתבה שלפניכם ריכזנו לכם מספר אטרקציות באמסטרדם לזוגות, שתוכלו לבקר בהן בין שיטוט ברחובות הרומנטיים והציוריים, למסעדות המצוינות.

שייט רומנטי בתעלות של אמסטרדם

יש יותר רומנטי משייט פרטי בתעלות העיר? כנראה שלא, ובדיוק בגלל זה בחרנו לפתוח את הכתבה הזו עם האטרקציה הכי מרגשת, רומנטית וייחודית שיש. (ואם מישהו חיפש לוקיישן להצעת נישואין באמסטרדם, זה ה-לוקיישן!). כמובן שבגלל שמדובר בשייט זוגי ופרטי, המחיר שלו קצת יקר, אז אם זה פחות הקטע והתקציב שלכם זה ממש בסדר, כי יש לכם עוד המון סוגי שייט תעלות באמסטרדם ותוכלו לקרוא אליהם כאן:

לסוגי שייט בתעלות שונים לחצו כאן >>

אם אתם בכל זאת מעוניינים בחוויה המושלמת והרומנטית של שייט פרטי, אז אנחנו ממליצים לכם להזמין אותו כמה שיותר זמן מראש. שימו לב שלא ניתן להגיע לשייט אם לא מזמינים כרטיסים מראש, להזמנת כרטיסים עם אפשרות ביטול בחינם, בחרו את התאריך והרכב האנשים שטסים ולחצו על הכפתור הכחול:

Powered by GetYourGuide

מוזיאון הייניקן אמסטרדם – Heineken Experience Amsterdam

חווית הייניקן שבאנגלית נשמעת הרבה יותר מעניינת ונקראת Heineken Experience הוא מקום שנע בין ההגדרה של מוזיאון למבשלת בירה אמיתית, בה תוכלו לטעום בירות טעימות ולשמוע על התולדות של אחת ממבשלות הבירה הגדולות בעולם – הייניקין. אם אתם מחפשים אטרקציה זוגית באמסטרדם, הייניקן היא ה-אטרקציה המושלמת בשבילכם, ואנחנו בטוחים שיספק לכם המון כיף וחוויות שתזכרו לשנים רבות. כשתגיעו למקום תעברו הדרכה קלילה על תהליך ייצור הבירה ובסופה יחכה לכם טעימות מפנקות של 3 כוסות בירה שונות. זה אחלה דרך להעביר את הזמן עם בן הזוג באמסטרדם, ואנחנו בטוחים ששניכם תהנו מאוד.

לקריאה נוספת על Heineken Experience לחצו כאן >>

אנחנו ממליצים לכם בחום להזמין מקום מראש כדי לא לחכות בתורים הארוכים שיש בכניסה למקום, שימו לב שהכרטיסים ניתנים לביטול והחזר מלא, אם מבטלים אותם עד 24 שעות לפני הביקור בחווית הייניקן הפופולארית, כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

רייקסמוזיאום – המוזיאון הלאומי לאומנות

אם אתם זוג שמתעניין באומנות, אסור לכם לפספס את הרייקסמוזיאום, מדובר במוזיאון הלאומי לאומנות והמוזיאון הגדול ביותר בהולנד, המציג למעלה ממיליון (!!) יצירות אומנות שונות בכל תחומי וסגנונות האומנות, החל מאומנות מימי הביניים ועד לאומנות מודרנית. הביקור במוזיאון לחובבי האומנות הוא בגדר חובה, אך גם כאלו שפחות מתחברים לאמנות ביום יום יימצאו הרבה עניין במוזיאון.

לקריאה נוספת על רייקסמוזיאום לחצו כאן >>

כמוזיאון המפורסם ביותר בהולנד, הוא עמוס מאוד – בתיירים ומקומיים כאחד, לכן מומלץ להזמין כרטיסים מראש ולדלג על התורים האיטיים בקופות. כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

מאדאם טוסו

ימאדאם טוסו היא רשת מוזיאונים עולמית מפורסמת שמתאימה לכל המשפחה וכל סוגי המטיילים אנשים שאוהבים להצטלם, כאלו שלא, הרציניים ביותר ואלו שעושים המון שטויות, כולם ימצאו את עצמם במאדאם טוסו. במקום נמצאות מאות בובות של אמנים מפורסמים מכל תחומי החיים: קולנוע, טלוויזיה, ספורט ואף משפחות המלוכה. מאדאם טוסו באמסטרדם יעניק לכם בילוי מהנה של 2-3 שעות חמימות, נעימות ומצחיקות.

לקריאה נוספת על מאדאם טוסו לחצו כאן >>

גם כאן, ההמלצה היא להזמין מקום מראש כדי לא לחכות בתורים הארוכים והאיטיים. שימו לב שהכרטיסים ניתנים לביטול והחזר מלא, אם מבטלים אותם עד 24 שעות לפני הביקור. כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

ריפליס תאמינו או לא

ריפליס הוא מוזיאון אינטראקטיבי שהוא גם מוזר וגם מגניב שמציג כל מיני שיאי גינס מוזרים שאנשים שברו והחיים שלכם היו ממשיכים כרגיל גם אם לא הייתם מכירים אותם, ועדין, לראות את זה במוזיאון זו חוויה שלא תרצו לפספס., כמו מיצג בגובה מלא של האדם הגבוה ביותר לצד האדם הנמוך ביותר בעולם, האדם עם האוזניים הגדולות ביותר וזה עם הצוואר הארוך ביותר.

המוזיאון מתאים לזוגות שמטיילים באמסטרדם ורוצים לשבור את הקרח ולהנות מחוויה שטותית ומצחיקה, כזו שתבוא במקום רק באמסטרדם.

לקריאה נוספת על ריפליס לחצו כאן >>

כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

הצינוק של אמסטרדם

אם אתם בקטע של אימה ופחד, הצינוק של אמסטרדם היא הדרך שלכם להעביר יום זוגי בעיר (ולכו תדעו אולי מהפחד והאימה תתחבקו יותר 😉😉) הצינוק מדמה את ימי הביניים באמסטרדם, עמוסת המכשפות הספרדיות, שודדי הים והפושעים הרעים שמסתובבים בכל פינה ועלולים להבהיל או להוות איום למבקרים בו. חוויה מושלמת לזוגות שאוהבים אקשן ואימה.

לקריאה נוספת על אמסטרדם דאנג'ן לחצו כאן >>

כדי להזמין כרטיסים, כל מה שאתם צריכים לעשות זה להכניס את הרכב האנשים והתאריך המבוקש וללחוץ על הכפתור הכחול, שיעביר אתכם לאתר אמין ונוח להזמנת הכרטיסים.

Powered by GetYourGuide

אז על מה דיברנו הפעם?